Fast Company Türkiye kurucusu M. Rauf Ateş, açılış konuşmasında; CMO’ları 30-31 Mayıs tarihlerinde Kapadokya’da düzenlenecek ‘Liderler Kampı’na davet etti ve etkinlik hakkında bilgi verdi.
Next Akademi kurucusu Levent Erden’in yönettiği panelde Burçin Çelik (CarrefourSA) ve Meltem Bakiler Şahin (Vodafone Türkiye), ajandalarındaki yeniliklere ilişkin görüşlerini anlattı.
Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu’nun yönettiği “Müşteri Ne İstiyor” başlıklı panelde, Mine Mavi Arıkan (Unilever), Onur Kırcı (Allianz Türkiye) ve Zehra Tuğçe Erül (Sipay) yer aldı.
Etkinliğin ana sponsoru Inspark CEO’su Serdar Susuz’un (Sol başta) yönettiği panelde, Akın Garzanlı (Beko), Ekmel Nuri Baydur (Migros) ve Sezgin Lüle (İş Bankası), ‘Dijital CMO’nun gündemini paylaştı.
Sir Martin Sorrell başkanlığındaki jüri tarafından 2024 yılında dijital ve teknoloji ağırlıklı projelerinin değerlendirmesi sonucunda oluşan ve Ekim/Kasım 2024 sayısında yayınlanan listede yer alan CMO’lar ödüllerini aldı.