in , , ,

Perakende Zirvesi’nde ‘Ticaret Savaşları’ konuşuldu

Fast Company Türkiye’nin, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ile birlikte düzenlediği Perakende Zirvesi’nde sektörün geçmiş performansı ve 2025 beklentileri tartışıldı. Hepsiburada.com’un ana sponsorluğunda, Jumbo Türkiye, Rubikpara, Kalyon Kampüs, Nebim Yazılım ve Özdilek’in destekleriyle gerçekleşen etkinliğe, perakende sektöründen 300’ün üstünde lider katıldı.

Perakende-Zirvesi’nde-‘Ticaret-Savaşları’-konuşuldu

Toplantıya büyük ilgi gösteren perakende dünyasının liderleri, yılın ilk 4 ayındaki satış verilerinin yanı sıra, ihracat ve ticaret savaşlarının Türkiye için bir fırsat olup olmadığını tartıştı…

 

Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, M. Rauf Ateş ile yaptığı sohbette “Biraz Daha Düşününce” adlı son kitabını kapsayan bir sohbet yaptı, liderlik üzerine önerilerini paylaştı.

 

Hepsiburada.com CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Ticaret Savaşları Döneminde E-Ticaret’in Yönü” başlıklı oturumda, Güldeniz Ayral’ın müşteri deneyimi, yapay zeka uygulamaları, kadın girişimci programları ve e-ticaretteki beklentilerine ilişkin sorularını yanıtladı.

 

BMD Başkanı Sinan Öncel, üye markalarla yaptıkları anketin sonuçlarını ve ilk 3 aydaki gelişmeleri katılımcılarla paylaştı.

 

Kalyon Kampüs Yönetim Kurulu Başkanı Murathan Kalyoncu, M. Rauf Ateş’in sorularını yanıtladı ve perakende liderlerine, tasarımını yaptıkları yeni lüks outlet merkezi hakkında bilgi aktardı.

 

ETİD Başkanı Hakan Çevikoğlu’nun (sol başta) yönettiği panelde Jumbo CEO’su Hakan Zihnioğlu ve Rubikpara CEO’su Yusuf Akbal, perakendenin sosyolojisini konuştu.

 

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe, BMD Başkanı Sinan Öncel’in Türkiye’nin ihracat performansı ve ticaret savaşlarının etkilerine ilişkin sorularını yanıtladı.

 

LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Talat Yeşiloğlu’nun moderatörlüğündeki sohbette, gümrük vergilerinden en çok etkilenecek sektörlerden biri olan perakendede Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri değerlendirdi.

 

Her yıl geleneksel olarak tekrarlanan Perakende Zirvesi 25’e 300 civarında iş insanı katıldı.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Perakende-Zirvesi’nde-‘Ticaret-Savaşları’-konuşuldu

Yaz öncesi son buluşma

Yabancı Kalabalıklardan İyi Komşulara: Mahalle Hayatını Dijital Çağa Taşıyan Girişim – Naberise