AYDIN YAĞCI
Bupa Türkiye Finans Grup Başkanı
“Bupa Türkiye olarak hem uluslararası arenada hem Türkiye’de hızlı ve sürdürülebilir büyüme hedeflerimizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Yeni şirket satın almaları ve birleşmelerle iş modelimizi güçlendirirken, dijital dönüşüm süreçlerimizle hem operasyonel verimliliği artırıyor hem de müşterilerimize kesintisiz ve yenilikçi hizmetler sunuyoruz. Finansal disiplin ve etkin kaynak yönetimimizle, sadece şirketimizin değil, Türkiye ekonomisinin ve toplumsal refahın gelişimine anlamlı katkılar sağlıyoruz. Dünyanın en müşteri odaklı sağlık şirketi olma vizyonumuzla, insanların daha uzun, daha sağlıklı ve daha mutlu yaşam sürmelerine destek olmak ve böylece daha iyi bir dünya yaratmak için sağlam bir finansal temel oluşturuyoruz.”
ZEYNEP BOZKURT
Burgan Bank CFO
“2025 ajandamızın merkezinde ‘finansal sürdürülebilirlik’ yer alıyor. Özellikle piyasalarda dalgalanmaların yaşandığı bir ortamda, etkin bilanço yönetimi ve kârlılığı destekleyen stratejik adımlar atarak büyümeyi sürdürülebilir kılmak istiyoruz. Son 2 yılı başarılı bir performansla geride bıraktık. 2025’te de aktif/pasif dengesini gözeterek bu ivmeyi devam ettirmeyi hedefliyoruz.Dijital dönüşüm ise bir diğer önceliğimiz. ‘Uzaktan müşteri edinimi düzenlemesi’ bizi ON Dijital Bankacılık platformunu kurmaya yönlendirdi. Müşteriler bu gelişmeye çok hızlı karşılık verdi, sektör de çok hızlı ilerledi. Hedefimiz, veri odaklı karar alma süreçlerini hızlandırmak ve operasyonlarımızı daha yalın ve etkili bir dijital altyapı ile güçlendirmek.Müşteri odaklılık yaklaşımımızla her segmentin ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştiriyoruz. Yapay zeka destekli, kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetlerle müşteri deneyimini daha da ileri taşıyoruz. Uzaktan müşteri ediniminde pazar payımız yüzde 8’i geçti. 6 binden fazla noktada kredi kullandırabiliyor, taşıt kredilerinde yine yüzde 8.5 seviyesinde bir payla faaliyet gösteriyoruz. 1.2 milyon olan müşteri sayımızı 2026 sonunda 3 milyona yükseltip, ilk 3 dijital bankadan biri olmak istiyoruz.Veri odaklı yaklaşımımız çapraz satış potansiyelini proaktif olarak öngörmemizi sağlarken, segmentasyona dayalı yeni dijital ürünler geliştirmemize de olanak tanıyor. Yatırım danışmanlığından harcama/tasarruf önerilerine ve anomali analizlerine kadar birçok alanda yapay zekâ teknolojisini kullanıyoruz. Hayata geçireceğimiz LLM Bazlı Chatbot ile müşterilerimizin sorulara daha kaliteli, hızlı ve detaylı yönlendirmeler yapacağız. Güçlendirdiğimiz veri ve akış analitiği altyapımızla müşterilerimize hiper kişiselleştirilmiş deneyimler sunmayı sürdüreceğiz.”
BURCU BATI
sahibinden.com GMY
“CFO ve Finans ekibi olarak birinci önceliğimiz geliştirdiğimiz yeni ürün ve servislerimiz ile satın aldığımız şirketlerin entegrasyonunu sağlamak. Ben ve ekibim çok yoğun bir şekilde bu işlere odaklanmış durumdayız. Dolayısıyla, yeni işlerimizin büyümesi için gerekli finansal süreçlerin ve altyapıların oluşturulması, bizim için en öncelikli konulardan birisi.
Bir başka önemli konu da bankalar ve finansal kuruluşlarla iş birlikleri sağlayarak 2’nci el alışveriş ile Yepy ve Otobid gibi yeni platformlarımızın büyümesine katkı sağlamak. Yepy ile yenilenmiş 2. el cihazların online alım-satımına olanak sağlıyoruz. Yeni telefon alımlarında taksit/tüketici kredisi olanakları sınırlı iken, yenilenmiş 2’nci el telefonlar için 12 aya varan taksit imkânı bulunuyor. Dolayısıyla bankalarla ve finansal kuruluşlarla iş birlikleri yaparak kullanıcılarımıza taksit ve finansman imkânı sunuyoruz. Sürdürülebilirlik ve döngüsel ekonomi de şu an odak konularımızdan. Sene başında karbon nötr olduk ama bunu sürdürülebilir hale getirmemiz gerekiyor. Bu doğrultuda sürdürülebilir satın alma politikaları izlemek, sürdürülebilirlik raporlama altyapılarının oluşturulması da diğer önemli konu başlıklarımızdan birisi.
Dijital dönüşüm de ajandamızda çok önemli bir yer tutuyor. Geçen yıl ERP sistemimizde çok önemli bir dönüşüm yaşadık. İlk fazın ardından şu anda ikinci faz geliştirmelerini yapıyoruz. Yapay zekayı nerelerde kullanabileceğimiz de bir diğer önemli konu. Şirket olarak halihazırda yapay zekayı entegre ettiğimiz ve ciddi verimlilik sağladığımız süreçlerimiz var.”
ÜMİT SÖNMEZ
QNB Sigorta GMY
“QNB Türkiye’nin yüzde 100 iştiraki olarak faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Ajandamızda belirlenmiş önceliklerimiz ve üzerinde mutabık kaldığımız stratejilerimiz olmakla birlikte, piyasa koşullarına bağlı olarak gerektiğinde esnek davranıyor; farklı önlemler alıyor ve taktiksel değişikliklere başvurabiliyoruz. Elbette önceliğimiz büyüme, ancak bunu sağlıklı ve sürdürülebilir kılmak adına aldığımız risklerin doğru şekilde ölçülmesine, fayda-maliyet analizlerine ve proaktif maliyet yönetimine büyük önem veriyoruz. Sigortacılığın temel ilkelerinden biri olan büyük sayılar kanunu doğrultusunda, sigortalı sayımızı artırmayı hedefliyor; bu sayede riskleri daha dengeli bir şekilde dağıtarak verimli bir yıl geçirmeyi amaçlıyoruz.
Müşteri kazanımı elbette bizim için önemli, fakat mevcut müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmak da önceliklerimiz arasında yer alıyor. Müşterilerimize en uygun ürün ve hizmeti sunabilmek için yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz. QNB Türkiye ile olan güçlü bağımızın yanı sıra, banka dışındaki iş birlikleri ve yeni satış kanalları için de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Farklı teminatlar sunan ürün çeşitliliğimizle geniş bir müşteri kitlesine hitap ederken, hem hizmet kalitemizi artırmak hem de risk yönetimini daha etkin kılmak için veri analizlerine büyük önem veriyoruz.
Bu doğrultuda yalnızca mevcut verileri analiz etmekle kalmıyor, daha zengin veri kaynaklarına erişim sağlamak için de yatırımlar yapıyoruz. Bu ihtiyaçtan yola çıkarak veri ambarı yönetim sistemimizi baştan sona yeniden tasarlayıp güncelledik.”
SERKAN ERMİŞ
TOM Bank CFO
“T.O.M. Katılım Bankası, yüzde 75’i Turgut Aydın Holding, yüzde 25’i de Dubai İslamic Bank sahipliğinde olan yeni bir dijital bankadır. 2024 yılında bankacılık ürünlerimizi sunmaya başladık. 2 milyon müşteri sayısına ulaşarak bu alanda bir büyüme rekoru kırdık. Bireysel kredilerde büyürken kredi kartı ürünümüz bu hacim içerisinde önemli bir paya sahiptir.
Yasal düzenlemelerin ağır olduğu bir sektördeyiz. CFO ofis olarak bu süreçte, raporlama ve kontrol fonksiyonlarını yürütüyoruz. Bankanın hızlı büyüme trendinde banka içi ve yasal otoritenin raporlama taleplerine hızlı yanıt verebilmek ve üst yönetimi doğru yönlendirebilmek adına işlerimizde otomasyona ağırlık vermeye çalışıyoruz. Banka hızlı büyürken, müşteri edinimi ve büyüme sürecinde oluşan yüksek maliyetlere katlanıyoruz. O tarafta da maliyetleri elden geldiğince kontrol altında tutmaya çalışarak sağlıklı bir finansal yapı oturtmaya çalışıyoruz.
Banka olarak bilindiği üzere tamamen dijital bir ortamda çalışıyoruz. Bu büyüme sürecinde hızlı müşteri edinimi sayesinde artan işlem hacimleri etkisiyle hızla büyüyen bir veri seti ile karşı karşıya kalıyoruz. Büyüyen bu veri setinde raporlama, izleme ve kontrol fonksiyonları artık insan gücü ile yapılamaz hale geliyor. Bu sebeple de bu fonksiyonları yerine getirecek yardımcı sistemlere ihtiyaç duyuyoruz.”
AYSEL HATİPOĞLU
İbrahim Polat Holding CFO
“Finansa erişimin zorlaşması, bugün pek çok aktörün dile getirdiği gibi, bizim de ajandamızda en üst sıralarda yer alıyor. 2 yıl önce, yasal düzenlemeleri ve döviz piyasasındaki gelişmeleri yakından takip ettiğimiz bir dönemde, geçmiş krizlerdeki daha temkinli duruşumuzun aksine, bu krizi fırsata çevirip modernizasyon yatırımlarına başlayarak küçülmeme yönünde net bir karar aldık ve bu dönemi ‘yatırım yılı’ olarak tanımladık. O günden bu yana yatırımlarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.
Finansman koşulları zaten zorlayıcıydı, ancak zaman içinde iyileşmesini beklerken, aksine daha da sıkılaştı. Bu dalgalı ortamda yatırımlarımızı önceliklendirerek ve kaynaklarımızı daha verimli yönlendirerek ilerlemeyi tercih ettik. Devam eden projelerimize odaklandık; bazı yeni yatırım planlarımızın değerlendirme süresini ise yılsonuna kadar uzattık.
Bugün en öncelikli hedefimiz, güçlü ve sürdürülebilir şekilde ayakta kalmak. Bu doğrultuda, düşen brüt kâr marjlarını korumaya, TL-döviz dengesini sağlıklı biçimde yönetmeye odaklanıyoruz. Türkiye’nin mevcut makroekonomik politikaları içinde kendimize uzun vadeli, sağlam bir konum yaratmaya çalışıyoruz.
2024 yılında haziran ayı itibarıyla bütçemizi ara dönemde kapsamlı biçimde revize ettik. Bu yıl ihtiyaç olursa değerlendireceğiz. Ana hedefimiz, yatırımlarımıza daha temkinli ama istikrarlı bir tempoyla devam edebilmek ve aynı zamanda kârlılığımızı koruyabilmek.
Bu denli değişken bir ortamda, üst yönetime hızlı, doğru ve anlamlı veri akışı sağlamak kritik hale geldi. Bu nedenle dijitalleşme ve bilgi teknolojileri ekiplerinden daha yoğun destek talep ediyoruz. Maliyet yönetimi ise, teknoloji kadar öncelikli. İhtiyaçlarımızı daha düşük maliyetlerle karşılayabilmek için sürekli olarak alternatif çözümler arıyoruz.”
OKTAY HATIRNAZ
Polat Holding CFO
“Yatırım odaklı bir grup olarak, faaliyetlerimizi Türkiye ve Doğu Avrupa’da sürdürüyoruz. Portföyümüzde yenilenebilir enerji ve gayrimenkul sektörü önemli bir yer tutsa da yatırımlarımız sadece bununla sınırlı değil, farklı alanlarda da büyüme fırsatlarını değerlendiriyoruz.
Son dönemde karşılaştığımız en büyük zorluklardan biri, özellikle bankacılık sektörüne getirilen sınırlamalar nedeniyle, yatırım finansmanına erişimin giderek zorlaşması. Bu nedenle, kaynak yaratmak ve yatırımlarımızın finansmanını sağlamak en öncelikli gündem maddemiz.
Bununla birlikte, dijitalleşmeyi stratejik önceliklerimizden biri haline getirdik. Yaklaşık 2 yıl önce kurduğumuz ‘İş Zekası ve Dijitalleşme Departmanı’ ile bu alanda ciddi bir dönüşüm sürecine girdik. Departman bünyesinde enerji sektörü başta olmak üzere çeşitli alanlara yönelik dijital çözümler geliştirdik.
Siber güvenlik ise dijitalleşme stratejimizin ayrılmaz bir parçası. Özellikle enerji altyapılarımızda siber tehditlere karşı güçlü bir koruma hattı oluşturmak için Sistem ve Network departmanımız bünyesinde ciddi kaynak ve zaman ayırıyoruz.
Geleceğe baktığımızda, şirketlerin operasyonel rutinleri daha fazla teknolojiye devrederek, katma değerli hizmetlere odaklanacağı bir dönüşüm süreci görüyoruz. Bu da hem verimliliği artıracak hem de şirket içi entegrasyonu güçlendirecek.
Bu çerçevede, tüm verilerimizin entegre biçimde çalıştığı bir yapı kurmayı hedefliyoruz. Bir veri ambarı oluşturmak ve süreçlerimize yapay zekayı entegre etmek, önümüzdeki dönemin önemli adımları arasında yer alıyor.”
OSMAN YILMAZ
Turgut Aydın Holding CFO
İş kollarımız farklı olmakla birlikte tüketiciye dokunan bir grubuz. Perakende, sağlık ve finansal hizmetler alanındaki faaliyetlerimizle hane halkının yüzde 98’ine ulaşıyoruz. Bu nedenle, tüketici eğilimlerindeki değişimleri yakından ve proaktif bir şekilde izlememiz gerekiyor. Çünkü, geçmişte doğru kabul ettiğimiz pek çok davranış kalıbı artık geçerliliğini yitiriyor; değişimi zamanında fark edemediğimizde stratejilerimizin etkinliği azalabiliyor.
Finansal ajandamızın en üst sıralarında likidite riski yer alıyor. Bu nedenle, likidite yönetiminde kaynaklarımızı mümkün olduğunca çeşitlendirmeye odaklanıyoruz.
Bir diğer önceliğimiz ise kur ve faiz risklerini proaktif şekilde yönetmek; özellikle dalgalı piyasa koşullarında bu riskler finansal istikrar açısından kritik önem taşıyor.
Üçüncüsü de marj yönetimi. Zaten düşük marjlarla çalışan perakende sektörü için bu konu her zamankinden daha önemli. Son dönemde özellikle kontrol edemediğimiz maliyet kalemlerinde ciddi artışlar yaşıyoruz. Personel giderlerinin yanı sıra kira ve enerji maliyetlerindeki yükseliş, kârlılığı doğrudan etkiliyor. Bu nedenle, yeni mağaza açarken sayıyı artırmaktan ziyade daha büyük ve verimli mağazalara odaklanıyoruz.
Dijital dönüşüm ajandamız hem iç süreçleri hem de müşteriye dokunan dış süreçleri kapsıyor. Benim açımdan bu dönüşümün en kritik başlıklarından biri finans; bu alandaki projeler ajandanın en üst sıralarında yer alıyor. Bir taraftan da sağlıklı içgörü üretebilmek için de raporlamanın hızlı ve güncel olması gerekiyor. Bunun için raporlama alanındaki geliştirmelere ağırlık verdik.”
DUYGU TOKGÖZ
Uludağ Enerji CFO
“CFO olarak ajandamızın en önemli maddelerinden birisi yatırımlarımızı hayata geçirecek finansman kaynaklarını bulmak ve sürdürülebilirliğini sağlamak. Maliyetleri bir tarafa bırakırsak, artık finansmana erişim sağlamak da kolay değil ve bankalara getirilen kısıtlar da şirketleri zorluyor. Yasal otoritelerle zorunlu yatırımlarımız nedeniyle, kullandığımız finansmanın kısıtların dışında tutulması yönünde görüşmeler yürüttük ve kısa bir süre önce bu konuda düzenleme yapıldı. Bu bizim için iyi bir gelişme oldu.Tabii sadece bu girişimlerle kısıtlı kalmadık, alternatif finansman kaynakları için de çalışmalar yaptık. Fakat, bu çalışmalar kısa süreli olmuyor, süreç uzun bir zaman alıyor. Ancak, son dönemdeki gelişmeler nedeniyle ‘hedge’ maliyetlerde ciddi bir artış yaşandı. Bu yüzden yabancı para finansmanı da hedge maliyetleri nedeniyle avantajını kaybediyor ve TL kaynaklara yönelmek daha avantajlı oluyor. Şirketimizde çeşitli komitelerde temsiller üstleniyoruz. Risklerin takibi ve bertaraf edilmesi, tam uyumluluk ve sürdürülebilirlik konuları, en az ana operasyonlarımız kadar önem verdiğimiz ve takip ettiğimiz konular.
Bir diğer önemli konumuz da teknoloji kullanımı. Her ay tahsilat ve diğer başlıklarda düzenli iletişim kurduğumuz 3.5 milyon abonemizin işlemlerinin mobil kanallar üzerinden yapılması, olası siber saldırılara karşı tüm önlemlerin alınması, değişen yasal mevzuatlara karşı tüm aksiyonların hemen alınması, geniş bir coğrafyaya yayılmış olan dağıtım altyapımızın uzaktan izlenebilmesi ve kontrolü gibi birçok değişik alanda teknolojik altyapımızın ve uygulamalarımızın daha da çok geliştirilmesi ajandamızın önemli bir parçası.”
EKREM ERDEM
Evyap CFO
“Türkiye’de üretici olmak çok zor hale geldi. Türkiye, Mısır, Endonezya ve Malezya’da olmak üzere 4 tane fabrikamız var. İşçiliğin en pahalı olduğu ülke de Türkiye. Beyaz yakanın, enerjinin, hammaddenin neredeyse en pahalı olduğu ülke Türkiye haline geldi. Dolasıyla sürdürülebilir bir üretici olmanız için üretim yerlerinin yeniden düzenlenmesi kaçınılmaz hale geliyor. Benim gündemimdeki ikinci konu, satın almalar. Son 2 yılda önemli satın almalar yaptık. Onların entegrasyon süreçlerini yönetiyoruz. Komili markasını satın aldık ve yakın bir süreçte finansal ve IT altyapısının entegrasyonuyla ilgileneceğiz. Şu anda bir marka daha satın aldık, onu da bir süre sonra açıklayacağız. Onlarca dijital proje yürütüyoruz ama 3 tanesi çok önemli.
Birincisi, MES projesiyle, bütün üretim parkurumuzu IoT destekli ERP ile entegre bir yapıya geçirdik. Böylece, üretim süreçlerinin aksamaması için önleyici önlemler belirleniyor.
İkincisi hepimizin aşına olduğu EPR dönüşüm süreci, S4 Hana projesi. Tüm süreçlerimizi gözden geçiriyoruz, finansal tarafta da hedefimiz 1 Ocak 2027 itibariyle bütün Evyap iştirakleri bir raporlama sistemiyle konsolide hale geçirmek.
Üçüncüsü, yapay zeka destekli üretim ve tahmin planlama çözümü. Uyguladığımız yeni sistemle, hangi ürünün, hangi süreçte üretilmesine ilişkin anında değerlendirme oluşturuyoruz ve planlarımızı revize ediyoruz.”
YAVUZ ZAMAN
Digiturk CFO
“beIN Media Group çatısı altında faaliyet gösteren Digiturk olarak temel iş modelimiz, ödemeli TV abonelik hizmeti üzerine kurulu. Stratejimizin merkezinde iki ana unsur yer alıyor: Abone tabanını genişletmek ve medya haklarını etkin şekilde yönetmek. Son 6-7 yılda kapsamlı bir dönüşüm sürecinden geçtik ve bugün yeniden büyüme ivmesi yakalamış, sağlam temellere oturmuş bir yapıdayız. Mevcut 5 milyon abone sayımızı, önümüzdeki 5 yıl içerisinde 2 katına çıkararak 10 milyona ulaşmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda odak noktamız, sürdürülebilir ve kârlı büyüme.
Geçmişte spor ve eğlence içerikleri yönetiminde ağırlıklı olarak Türkiye Futbol Federasyonu ve diğer spor organizasyonlarının yayın haklarına, ayrıca yerli ve yabancı film/dizi içeriklerine odaklanıyorduk. Bu alanları daha planlı, öngörülebilir ve yönetilebilir bir yapıya kavuşturduk.
Yüksek enflasyon ortamına rağmen, maliyet ve gelir yönetiminde sergilediğimiz disiplin sayesinde reel kazanç elde edebiliyoruz. Döviz bazlı maliyet kalemlerimizi büyük ölçüde kontrol altına aldık ve bazı kritik harcamaları Türk Lirası üzerinden yapmaya başladık.
Abonelik modeli sayesinde düzenli ve öngörülebilir bir nakit akışı sağlıyoruz. Bu finansal kaynakları en verimli şekilde kullanarak, abone tabanını büyütecek yatırımlara yönlendiriyoruz. Şu anda dış kaynak kullanmadan faaliyet gösteriyor olmamız, finansmana erişim açısından bize ciddi bir esneklik kazandırıyor.
Global stüdyoların kendi dijital platformlarını kurmalarıyla birlikte, içeriklerini dışa verme eğilimleri azaldı. Bu gelişme bizi stratejik olarak yerli içerik üretimine yönlendirdi. Türk dizilerini yalnızca yerel pazar için değil, global pazarlara hitap edecek şekilde konumlandırıyoruz. Böylece maliyetleri kontrol altında tutarken, aynı zamanda gelir potansiyelini artıracak yeni fırsatlar yaratıyoruz.”
MEHMET UFUK ERDUR
Zeren Holding CFO
“Finansa erişimin, bütün CFO’ların bir numaralı gündemi olduğunu düşünüyorum. Biz de grup olarak büyüme sürecinde olan bir yapıdayız. Sermayedar büyüme yönünde iştahlı, ancak ağırlık özkaynaklara dayanınca, süreç daha zor hale geliyor.
Şu anda kredi tarafında limiti olan büyük gruplar bile ciddi anlamda zorlanıyor. Bizim gibi, limitlerini yeni güncelleyenler ise bekleme listesine alınıyor veya aldıkları limitlerde daha muhafazakar tarafta kalıyorlar. Alınan önlemlerden sonra rahatlama sürecine girmemiz gerekirken, risklerin baki olması hata yapma lüksünü ortadan kaldırıyor. Dolayısıyla sadece ekonomi yönetiminin değil, şirketlerin ajandası da bu şekilde etkileniyor ve şekilleniyor. Sermayedarlar da bizim kadar bu konuları takip eder duruma geldi. Kârlılık, ayakta kalmak ve var olan yatırımlarda mevcudu koruyabilmek, en önemli gündem konularımız. Bu nedenle de diğer kritik konulara yeterince zaman ayıramıyoruz. Bizim farklı ülke ve sektörlerde şirketlerimiz var. Bunları bir arada konsolide etmeye odaklanmış durumdayız. Böylelikle de kâr merkezlerimizin çok iyi yönetilmesini sağlamak istiyoruz.Bir yandan da yapay zeka desteğiyle finansal modeller çıkartıyoruz. Bu çözümleri finansal sistemlerimize entegre edeceğiz.”
“VERİNİN GÜCÜNE İNANIYORUZ”
MİNE TAŞKAYA/ GTech CEO
- ÇEYREK ASIRLIK DENEYİM 25 yıllık deneyimimizle verinin ve teknolojinin sunduğu fırsatları müşterilerimizle birlikte değerlendiriyor, sektörün dinamiklerini çok iyi analiz ederek yol alıyoruz. Bu toprakların bize kazandırdığı esneklik ve dayanıklılık sayesinde, zorlu piyasa koşullarında bile ayakta kalmayı, hatta güçlenerek ilerlemeyi başardık.
- SEKTÖRLERE VERİ DESTEĞİ Verinin gücüne ve doğru analizinin getirdiği değere inanıyoruz. Bankacılıktan sigortacılığa, üretimden perakendeye kadar farklı sektörlerde güçlü bir varlık gösteriyor, en büyük uzmanlığımızı veri ve veri analitiği üzerine inşa ediyoruz. Yapay zeka kullanarak geliştirdiğimiz ürünlerimiz, özellikle maliyetlerini optimize etmek ve verimlilik sağlamak isteyen şirketler tarafından tercih ediliyor.
- ÖNGÖRÜ KRİTİK Satış tahminlemeden stok yönetimine kadar, pek çok iş sürecinde yapay zeka sayesinde şirketlerin geleceğe dair daha isabetli öngörülerde bulunmasına yardımcı oluyoruz. Böylece, şirketler yalnızca geçmiş verilere bağlı kalmıyor; aynı zamanda geleceğe yönelik stratejik adımlar da atabiliyor.