Fast Company Türkiye kurucusu Rauf Ateş, pazarlama dünyasının liderlerine “hoş geldiniz” konuşması yaptı.
“Dijital Dönemde Bütçe Yönetimi” başlıklı panelin katılımcıları (Soldan sağa): Berk Kuşaksız (Digital Advice Lab), Begüm Arş Türk (Logo Yazılım) ve Cem Demiröz (Watsons Türkiye).
“CMO Ajanda” başlıklı panelde (soldan sağa) Orçun Fıstık (Salesforce), Barış Sönmez (DeFacto), Büşra Orakçıoğlu (Damat Tween), Pınar Adabağ (Marshall) ve Erkut Gündüz (Madame Coco), ajandalarındaki öncelikleri paylaştı.
Fast Company Türkiye Yazı İşleri Müdürü Mehtap Demir’in yönettiği “2023’te Yenilik Yaratmak” panelinin konuşmacıları (Soldan sağa): Mehtap Demir, Ahmet Bağdat (Pegasus), Burçin Çelik (CarrefourSA), Cem Demiröz (Watsons Türkiye), Cristina Polini (Penti) ve Duygu Badem (Vestel).
Etkinliğin ana sponsoru Kofana’nın CEO’su Burak Kurucu, açılış konuşmasında “Müşteri memnuniyetinden bir adım daha ilerleyerek müşteri tatminini Kofana olarak odağa aldık” dedi.
“Levent Erden ile What’s Next” başlıklı panelde (soldan sağa); Emre Kurtoğlu (Teknosa), Esra Arslanbaş Kaynak (Otokoç Otomotiv), Naz Atmaca Özdurak (BluTV), Nazım Erdoğan (Sahibinden.com), Sabri Şimşek (Token) ve Selin Mızraklı Avalin (Teleperformance) Next Akademi kurucusu Levent Erden’in sorularını yanıtladı.