in

Beymen Zorlu Center yüzde 20 daha büyüdü

Beymen Zorlu Center, yaklaşık 40 milyon TL yatırım ile 1.750 metrekare daha büyüyerek Türkiye’nin en büyük moda mağazası kimliğini pekiştiriyor.

Elif-Çapçı

ELİF ÇAPÇI
BEYMEN GRUP CEO

Eylül 2013’te hizmete giren ve kurulduğu 10 bin m2 alanı ile Türkiye’nin en büyük moda mağazası olan Beymen Zorlu Center, yaklaşık 40 milyon TL yatırım ile 1.750 metrekare daha büyüdü.

Önümüzdeki yıl 10. yılını kutlamaya hazırlanan Beymen Zorlu Center, yeni deneyim alanları, genişleyen marka-ürün seçkisi ve yenilikçi kimliğiyle Beymen’in Koşulsuz Müşteri Mutluluğu ilkesini ve ilham veren, ayrıcalıklı bütünsel lüks anlayışını daha da pekiştiriyor.

Gerçekleştirilen büyüme sonrası Beymen Zorlu Center’ın 2 bin 500 metrekareye yaklaşan ayakkabı ve çanta alanları, genişleyen yeni yüzleriyle Beymen dostlarını selamlıyor. 900’den fazla markayı müşterileriyle buluşturan Beymen Zorlu Center, designer markalara ayrılan alanlarıyla daha geniş bir ürün seçkisi sunuyor. Ayrıca, İstanbul Morini’nin yanı sıra yakında hizmete girecek olan yeni restoranıyla İstanbul’u yeni buluşma noktasıyla tanıştırmaya hazırlanıyor.

Moda ile sanatın yaratıcı dünyalarını ayrıcalıklı Beymen deneyimi kapsamında bir arada sunmak üzere oluşturulan Beymen Grup Çağdaş Sanat Koleksiyonu, Beymen Zorlu Center büyüme projesi dahilinde genişlemeye devam ediyor. Kişisel Stil Danışmanlığı servisine ayrılan Beymen Privé VIP alanlarına ve mağaza geneline konumlandırılan yerel ve global sanatçıların eserleri, çağdaş lüks anlayışını yansıtan Beymen Zorlu Center’a yeni boyut ve yeni keşif alanları kazandırıyor.

2022 boyunca yatırımlara devam edeceklerini söyleyen BEYMEN Grup CEO’su Elif Çapçı, “Lüks moda pazarındaki lider konumumuzu daha da ileriye taşımak için 2022 yılı boyunca yeni mağaza açılışlarımızın yanı sıra zamanın ruhunu yansıtan sosyal yaşam alanları olarak konumlandırdığımız mevcut mağazalarımızdaki büyüme ve yenileme çalışmalarımıza da devam edeceğiz. Yıla en büyük, en iddialı ve en yüksek cirolu mağazamız olan Beymen Zorlu Center’ın büyüme projesi ile başladık. 2023’te 10. yılını kutlayacak olan Beymen Zorlu Center, bu proje ile yüzde 20 daha büyüyerek Türkiye’nin en büyük moda mağazası kimliğini pekiştirirken, Beymen DNA’sındaki deneyim odaklı mağazacılık yaklaşımı ve restoranları ile lüks alışverişin ötesinde bir yaşam biçimi sunuyor. Değişmeye ve evrilmeye devam edecek Beymen Zorlu Center dünyasına dair yenilikleri, Beymen’in yarım asırı geride bırakmış olmasının gururuyla sizlerle paylaşıyor olmak bizim için çok anlamlı” dedi.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Birleşik Ödeme’ye Yeni Ülke Direktörü

Nef’ten-kârlı-yatırım-fırsatı

Nef’ten kârlı yatırım fırsatı