in , ,

Akıllı telefon devi vivo’nun Türkiye’de büyüme planı

vivo Türkiye CMO’su Ertan Şensoy, Türkiye’de akıllı telefon pazarına yönelik değerlendirmelerini ve markasının hedeflerini paylaşırken, “Türkiye’ye yatırımlarımızı geniş kapsamlı ve uzun vadeli planlıyoruz” diye konuşuyor.

Akıllı-telefon-devi-vivo

ERTAN ŞENSOY
vivo Türkiye CMO’su

Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden vivo, tasarlayıp ürettiği akıllı cihazlar ve hizmetlerle tüketicilere ilgi ve beklentileri doğrultusunda kullanışlı bir mobil yaşam sunuyor. vivo dünya çapında 60’ın üzerinde pazarda 400 milyonu aşkın kullanıcıya kaliteli ve güvenilir ürünler sunuyor.

Toplum için değer yaratma misyonunu Çin felsefesinde doğru şeyleri yapma ve işleri doğru şekilde yapma tutumunu açıklayan “Benfen felsefesine” dayandıran şirket; kullanıcı odaklılık, tasarım odaklı değer, sürekli öğrenme ve takım ruhu gibi temel değerleri sahipleniyor. Ar-Ge ve inovasyonu odağına alan vivo; dünyanın en ince akıllı telefonu, ilk ekran altı parmak izi okuyucu, ilk açılır kapanır pop-up kamera gibi teknoloji dünyasına yön veren inovasyonlarıyla tanınıyor.

TÜRKİYE’DE TEKNOLOJİ ÜRETİMİ

vivo, segmentinde şık tasarımı ve yüksek performansı ile büyük beğeni toplayan Y serisinin ülkemizde satışa sunduğu tüm modellerini 2021 yılında dünyadaki 8. üretim merkezi olarak faaliyete geçen Türkiye üretim tesisinde üretiyor.

20 milyon dolar yatırım ile açılan, 300’ün üzerinde kişinin istihdam edildiği Gebze’deki tesisle, vivo’nun global üretim kapasitesi yıllık 200 milyon adedin üzerine çıktı. Yılda 5 milyon adet cihaz üretim kapasitesi ile hizmete giren tesisin aktif kapasitesi 2022 yılı sonunda devreye alınan üçüncü üretim bandı ile yüzde 35 oranında artırıldı. vivo 2024 yılında 4. üretim bandını da devreye almayı planlıyor.

Türkiye’de ürün yelpazelerini genişletmeye son dönemde hız verdiklerini anlatan vivo Türkiye CMO’su Ertan Şensoy, özellikle yaz aylarında kullanıcıların beğenisine sundukları V29 ve V29 Lite 5G modelleri ile bu yıl marka bilinirliğini ve pazar paylarını daha da güçlendirdiklerini söyledi ve şunları ekledi:

“Kullanıcılarımıza sunduğumuz kaliteli ürünlerle dünyadaki istikrarlı ve başarılı büyüme ivmemizi Türkiye’de de kısa sürede yakaladık. Amiral gemisi telefonlarda görmeye alıştığımız kavisli ekranı orta segment akıllı telefonlara taşıdığımız tasarım harikası V29 serimizle başarımızı daha da perçinledik.

Şık ve ergonomik tasarımı, yüksek performansı, güçlü kamera ve fotoğrafçılık özellikleriyle öne çıkan V29 serimizle birlikte pazarlama tarafında da bir ilk olarak ünlü şarkıcı ve oyuncu Murat Boz ile iş birliğine giderek ‘Hayat Kutlamaya Değer’ temalı reklam kampanyamızla tüketicilere seslendik. V29 serisinin iki yeni üyesine tüketicilerin gösterdiği yoğun ilgi bizi çok mutlu ediyor.”

“TÜRKİYE’DE KALICIYIZ”

“Yeni teknolojilere yoğun ilgi gösteren, gelişmeleri takip eden kullanıcıları bünyesinde barındıran dinamik Türkiye pazarı vivo için büyük öneme sahip” diye konuşan Ertan Şensoy, şunları ekledi:

“Türkiye’ye yatırımlarımızı geniş kapsamlı ve uzun vadeli planlıyoruz. Sunduğumuz her yeni modelle istikrarlı büyümemizi sürdürüyor, yolumuza sağlam adımlarla devam ediyoruz. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de kullanıcıları gelecekte de üstün kalite ve teknolojiye sahip cihazlarla buluşturmayı hedefliyoruz. Ürün portföyümüzü daha da genişletmek, amiral gemisi ürünlerimizi de kullanıcılara sunmak için çalışmaya; artan talebi karşılamak için üretim tesisimizi yeni üretim hatlarını hayata geçirerek büyütmeye ve tedarik zincirlerine yatırım yapmaya devam edeceğiz.”

3 YIL ÜCRETSİZ ÜRETİCİ GARANTİSİ

Dünya çapında tüm üretim tesislerinde ve ürün kategorilerinde aynı kalite standardını yakalama hedefiyle çalışan vivo, ürün kalitesine duyduğu güvenin bir ispatı olarak Türkiye’de V29, V29 Lite, V25 ve tüm Y serisi modellerini kullanıcılara iki büyük Android güncelleme garantisi ve 3 yıl güvenlik güncelleme garantisi ile sunuyor.

Marka ayrıca resmi satış kanalı myvivoshop.com üzerinden alışveriş yapan müşterilerine 2 yıl zorunlu üretici garantisine ek olarak 1 yıl ücretsiz üretici garantisi veriyor. Böylece vivo kullanıcıları, telefonlarının uzun kullanım süreleri boyunca kendilerine güvenli bir deneyim sunmaya devam edeceğinden emin oluyor.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Londra’da-emlak-yatırımcısına

Londra’da emlak yatırımcısına tek noktadan tam hizmet

Global-bir-hizmet

“Global bir hizmet markasına dönüşüyoruz”