INSPARK’ın CEO’su Serdar Susuz, törene katılanlara yeni dönemin pazarlama eğilimleri üzerine özel bir sunum yaptı.
Serdar Susuz’un yönettiği, “Teknoloji Sektörünün Ajandası” başlıklı panelde (soldan sağa), MediaMarkt CMO’su Çağanur Atay Uçtu, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Sahibinden.com CMO’su Nazım Erdoğan ve Logo Yazılım CMO’su Begüm Arş Türk, görüşlerini paylaştı.
“Tüketimde Dijital Pazarlama” başlıklı oturumun katılımcıları (soldan sağa) Aslı Önder (Pepsico Türkiye İçecek Kategorisi CMO), Ekmel Nuri Baydur (Migros CMO), Onur Yaprak (P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya Pazarlamadan sorumlu Başkan Yardımcısı), Esra Arslanbaş Kaynak (Otokoç Otomotiv CMO) ve moderatör Orçun Fıstık (SalesForce Pazarlama Çözümleri Ülke Müdürü).
“Finansta Fark Yaratmak” başlıklı panelde, Talat Yeşiloğlu’nun konukları (soldan sağa); AlternatifBank Genel Müdür Yardımcısı Gökay Dede, GarantiBBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu ve Akbank Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce oldu.
Petrol Ofisi’nin CMO’su Sinan Seha Türkseven, şirketin dönüşüm stratejisini ve odaklanacakları alanları anlattı.
Petrol Ofisi’nin CMO’su Sinan Seha Türkseven, Talat Yeşiloğlu
DijitalCMO50 araştırmasında ilk 10 sırayı paylaşan CMO’lar…