in , , ,

CMO’ların “Yarının Yeni Normali” buluşması

Fast Company Türkiye’nin geleneksel CMO Buluşması, farklı sektörlerde faaliyet gösteren 200’e yakın şirketin pazarlama liderlerinin katılımıyla gerçekleşti. Konuşmacı ve panelistler, iş süreçlerinin bir parçası haline gelen yapay zeka başta olmak üzere değişen tüketici eğilimleri, dijital stratejiler ve geleceğe ilişkin görüşlerini paylaştı. Ana sponsorluğunu INSPARK’ın üstlendiği etkinliğin diğer sponsorları da, sahibinden.com, Digital Advice Lab, Tosyalı Holding, Teleperformance, McDonald’s Türkiye ve Doğuş Hospitality Group oldu.

yarının-yeni-normali-RaufAteş

M. Rauf Ateş: Fast Company Türkiye kurucusu M. Rauf Ateş, etkinliğe katılan CMO’lara, iletişim ve dayanışmayı artıracak “Fast Marketing Club” kurulacağını açıkladı.

 

(Soldan sağa) Cem Demiröz (Watsons Türkiye) ve Mine Mavi (Unilever), Digital Advice Lab kurucusu Berk Kuşaksız’ın yönettiği panelde, dijital stratejilerini ve önceliklerini anlattı.

 

(Soldan sağa) Esra Arslanbaş Kaynak (Otokoç Otomotiv), Nazım Erdoğan (sahibinden.com), Ceyda Ünal (Belbim), Aylin Alpay (TAV), Serdar Susuz’un yönettiği “Zor Dönemde Liderlik” başlıklı panelde, bu dönemde karşılaştıkları zorlukları ve geliştirdikleri çözümleri paylaştı.

 

(Soldan sağa) Next Akademi kurucusu Levent Erden’in yönettiği panelde, Merve Nazlıoğlu (Insider), Sezin Mızraklı Avalin (Teleperformance Türkiye), Süreyya Bayraktaroğlu (Migros One) ve Görkem Dereli (Hepsiburada.com), iş süreçlerinde yapay zeka kullanımını, elde ettikleri sonuçları ve geleceğe ilişkin öngörülerini paylaştı.

 

INSPARK Türkiye CEO’su Serdar Susuz, şirketlerin yapay zeka çözümlerini iş süreçlerinin bir parçası haline getirmeye çalıştıklarını söyledi.

 

(Soldan sağa) Akan Abdula (FutureBright), Binnaz Uludağ Yiş (Doğuş Hospitality Group), Emre Kurtoğlu (Teknosa), Murat Çolakoğlu (L’Oreal Türkiye), Mehtap Demir’in yönettiği panelde, yeni tüketici ve fark yaratan stratejileri konuştu.

 

CMO Buluşması’na 200’e yakın şirketin pazarlama liderleri ve ekipleri katıldı.

 

Toplantı başlamadan önce pazarlama liderleri aralarında samimi sohbetler yaptı…

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sürdürülebilirlik-Liderlerinin-5.yıl-buluşmasıRauf-Ateş

Sürdürülebilirlik Liderlerinin 5.yıl buluşması

Chris-Caldwell-en-buyuk-farkimiz-teknoloj

“En büyük farkımız teknolojimiz olacak”