ZEYNEP KUYUMCU
PLYGM CO-FOUNDER
Gamerswear kavramı nasıl doğdu?
Yeni neslin popüler aktivitesi olan e-sporun dünyada hızlı büyümesi ve pandemi sonrası elektronik oyunlara olan ilginin artması bizim de dikkatimizi çekti. E-spor oyuncu ve fanlarının kendilerini ifade edebilecekleri yeni bir giyim tarzı oluşturarak, sadece katıldıkları turnuvaların değil, günlük yaşamlarının da bir parçası olmak istiyoruz. Buradan hareketle onların ruhunu yansıtan “gamerswear” kavramı ortaya çıktı.
Girişiminizin ilk kırılma noktası nedir?
Uzun bir hazırlık döneminden sonra e-spor takımları ve elektronik oyun firmaları ile yapmaya başladığımız toplantılar sonrası onların yoğun ilgisi bizim için kırılma noktası oldu.
Yola çıktığınızda karşılaştığınız en büyük zorluk neydi?
İnovatif ürünler geliştirmek için profesyonel e-spor oyuncuları ile çalıştık. Farklı atölyeler ile iş birliktelikleri yaparak üretimde kazandığımız deneyimi bu ürünlere aktardık. Global markalar ile çalışmış deneyimli kişilerden oluşan danışmanlarımız bize bu süreçte çok destek oldu.
Girişiminiz şu anda hangi aşamada?
Profesyonel oyuncular için hazırladığımız ilk modelleri yakında satışa çıkarıyoruz. Ayrıca Türkiye’de yapacağımız lisans anlaşmaları sonrasında B2C satışlara da başlamayı planlıyoruz.
Bir sonraki adımınız nedir?
Türkiye’de kuracağımız showroom ile franchising almak isteyen potansiyel müşterilerimize hizmet vermek istiyoruz. Globalde büyümek için de İngiltere’de kurduğumuz şirketi büyütmeyi hedefliyoruz.
YATIRIMCI ALACAK MISINIZ?
Üç yıllık hedeflerimiz arasında, oluşturduğumuz “PLYGM” markasının etrafında bir gamer dünyası kurmak var. Bu yolculuğumuzda bizimle aynı vizyona sahip yatırımcılarla çalışmak istiyoruz.
ADVERTORIAL