in , ,

“Global arena için dönüşüm başlattık”

HD Holding bünyesinde faaliyet gösteren PİDEM, “en kaliteli ve lezzetli” marka yolculuğuna devam ediyor. Şirketin Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, 2024 yılında “dönüşüm” başlatarak, yeni bir döneme girdiklerini söylüyor. Şirin, “Amacımız, pideyi global arenada tanıtmak” diye konuşuyor.

Global-arena-için-dönüşüm-başlattık

GÖKSU ŞİRİN
PİDEM PAZARLAMA MÜDÜRÜ

PİDEM markası 2010 yılında, alanında fark yaratmak amacıyla, HD Holding bünyesinde kuruldu. Yola çıkarken amacı, “Misafirlerimize ilk günden itibaren en kaliteli malzemelerle hazırlanmış, en taze ve en lezzetli pideyi” sunmak olarak belirlenmişti.

PİDEM Pazarlama Müdürü Göksu Şirin, söz verdikleri gibi “en lezzetli pide” sunma ilkesinden şimdiye kadar hiç taviz vermediklerini söylüyor. “Şu anda 200’e yakın restoranla hizmet veren Türkiye’nin en büyük pide zinciriyiz” diyen Şirin, şu bilgileri veriyor:

LEZZETLİ DÖNÜŞÜM YOLCULUĞU

2024 yılı itibarıyla dönüşüm yolculuğumuzu başlattık. Amacımız, pideyi ulusal ve uluslararası arenada tanıtmak; daha geniş kitlelerle, yeni tüketici profiliyle buluşturmak. Bu kapsamda logomuzdan şubelerimize kadar markamızı yeniliyoruz.

Bunun yanında markamızı gençleştirmeyi, geleneksel pideyi lezzetinden ödün vermeden “cool” bir hale getirmeyi hedefliyoruz. Relansman sürecimizi yakın zamanda reklam filmimizle duyurduk.

Yeni reklam filmimiz aslında bizi ve misafirlerimizin dünyasını çok iyi anlatıyor. Hem geleneksel bir ürünü onlara sunuyoruz hem de bunu yaparken genç ve dinamik yaklaşımımızı yeni tüketici profiliyle buluşturuyoruz.

BENZERSİZ 4 KRİTERİ

Kurulduğumuz ilk günden beri Türkiye’nin dört bir köşesindeki restoranlarımızla misafirlerimizi günlük hazırlanan, benzersiz pide lezzetiyle buluşturuyoruz. Pidenin, hamur açmak gibi incelikli bir iş olduğunun farkındayız. Bunun için restoranlarımızda her siparişte kişiye özel günlük hamur açıyor, sürekli denetimden geçen en taze ve en kaliteli malzemeleri kullanarak pidelerimizi misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz.

Bu standartlarımız her zaman önceliğimiz. Tüm bu birikim ve düşünce ile markamızı yeni dönemde dört ana başlıkta konumlandırdık. Bunlardan ilki ‘Saflık’. Pidenin içerisinde ne olması gerekiyorsa en yalın haliyle kullanıyoruz. İkincisi ‘Tazelik’. Ürünlerimiz taptaze malzemelerden günlük hazırlanan harçlarla hamura anlık ekleniyor. Diğeri ‘Ateş’. Kültürümüzde ateş bir ritüeldir. Pide de pişirmeyle birlikte hayat bulur. Son olarak ‘Bereket’. Pide bereketlidir. Paylaştıkça çoğalır. Ürün formu gereği şerit kesilir, kenarları bile yenir.

Arzumuz pideyi saflığı, tazeliği, iştah açıcılığı, bereketiyle tüketici için daha değerli hale getirdikten sonra, pidenin önce ülkemizde gururla sahiplenilen ulusal bir değer, daha sonra ise globalde hak ettiği değeri gören bir yiyecek olmasını sağlamak.

PİDEM lezzet yolculuğuna başladığı günden beri kaliteyi ve tazeliği arayan herkesin tercihi. Marka dönüşümümüzün ardından daha genç, dinamik ve daha fazla kişiye ulaşan bir marka konumuna ulaşmayı hedefliyoruz. Misafirlerimizi iyi analiz ediyoruz.

Onların beklentilerini dikkate alarak aksiyonlarımızı geliştiriyoruz. Örneğin, yerinde duramayan, enerjik, kalori canavarı, rekabetçi genç erkekler. Doyumluk menüler onlar için önemli. Anlık promosyonlar, oyunlaştırma bu gençleri yakalamanın önemli yolları. Bu, pidenin bereketli olmasıyla uyumlu oluyor.

Diğer bir kitlemiz anı yaşayan, birlikte eğlenen ve tüketen gençler. Ayrıca oyun kültürü etrafında kümelenen gençler de önemli. Birçok markanın önemli yatırımlar yaptığı “gamer” kitleleri özellikle geleneksel yiyecekler (comfort food) için çok değerli. Bu kitle bizim lezzet ve saflık özelliklerimiz ile bağdaşıyor. Kadınların ağırlıkta olduğu kitlelerde ise sosyal doku bu kitleler ile dönüşüyor, çeşitleniyor, şehirleşiyor ve empatisi yükseliyor. Sağlıklı tüketim, kalori kontrolü, iyi tarım bu kitleler için önemli.

Kadınların bir kısmının ise aile sahibi olduğunu ve bütçe yönettiğini görüyoruz. Bu manada gelişimci, yenilikçi, becerikli kadınlar sağlıklı beslenmeye, kilo kontrolüne, yemek tariflerine özellikle Türk yemeklerine ilgisi çok yüksek. Bu yüzden dışarıdan alınan yiyeceklerde malzeme kalitesi bu kitleler için çok önemli. Bu da pidemizin tazelik değeriyle örtüşüyor. Son olarak aynı günü tekrar yaşamak istemeyen, deneyim biriktiren, eğlenmeyi seven sokağı seven açık ve yenilikçi kitleler de odaklandığımız gruplar arasında.

“Doğa, doğallık, sadelik, iyi malzeme, yüksek lezzet kriterleri bizim tüketici grubumuz için çok önemli. Yeniliğe, yeni markalara, yeni deneyimlere açık olmaları onları tüm markalar için değerli yapıyor. Burada da ürünlerimizin saflığı öne çıkıyor.”

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hayalinizdeki-Defender-VLC-Atelier

Hayalinizdeki Defender VLC Atelier ile gerçeğe dönüşüyor

sigortalanma-bilinci-arttı-cemal-kişmir

“Sigortalanma bilinci arttı”