in , ,

#KaputaVur 3 yayında!

ikinciyeni.com sokak kedileri için kaputa vurmaya devam ediyor.

ikinciyeni1

İkinci el otomobil sektörünün kılavuz markası ikinciyeni.com, geçtiğimiz yıllarda başlattığı KaputaVur kampanyasına bu yıl da devam ediyor. #KaputaVur 1 ve #KaputaVur 2’nin ardından #KaputaVur 3 filmi de ocak ayında dijital kanallarda yayınlanmaya başladı.

KaputaVur serisinin üçüncü filminde viral videolara yaptığı kolaj filmler ve müzisyen kimliğiyle tanınan Paptircem (Sena Nur Gül) yer aldı ve hiçbir müzik aleti kullanmadan arabadan ve aksesuarlarından çıkarttığı seslerle bir kolaj oluşturdu.

Topluma sosyal mesaj

14 Ocak 2022’de yayınlanan #KaputaVur 3 filmi, 10 gün gibi kısa bir sürede yaklaşık 8 milyon kez izlenirken 7,7 milyon gibi önemli bir erişim sayısına ulaştı.

Sokak hayvanları için farkındalık çalışmalarına üç yıldan uzun süredir devam eden ikinciyeni.com, soğuk kış günlerinin kendisini hissettirmesiyle beraber #KaputaVur3 filmini yayına aldı. Soğuk havalarda sokak kedilerinin arabaların kaputuna saklanması içgörüsünden hareketle hazırlanan filmde sosyal medya fenomeni Paptircem (Sena Nur Gül) yer aldı. 30 saniyelik filmde Paptircem, hiçbir müzik aleti kullanmadan arabanın kaputundan ve aksesuarlarından çıkan seslerle bir kolaj oluşturdu.

HANDE RENGİGÜL

İzlenmede büyük başarı

Filmin çekimlerinin kedinin başkenti Moda’da gerçekleştiğini belirten Garenta ve ikinciyeni.com Pazarlama Yöneticisi Hande Rengigül şu bilgileri verdi:

“2019 yılında başladığımız KaputaVur kampanyası kapsamında hayata geçirdiğimiz filmler sosyal medyada çok beğenilmiş ve kısa sürede viral olmuştu. Kış mevsimi şartlarının iyice hissedilmesiyle birlikte KaputaVur serimize devam etme kararı aldık ve Paptircem ile güzel bir iş birliği gerçekleştirerek serinin üçüncü filmini yayına aldık. Çekimleri bir gün süren projenin kreatif fikri de ikinciyeni.com’un pazarlama ekibine ait. #KaputaVur 3 de önceki filmlerimiz gibi çok beğenildi. 10 günde yaklaşık 8 milyon kez izlenme ve 7,7 milyon erişim sayısına ulaştık. Önceki çalışmalarda olduğu gibi bu çalışmada da amacımız sokak kedilerine yönelik farkındalık oluşturmak. Alacağımız çok basit önlemlerle sokak kedilerinin ve sokak hayvanlarının can güvenliğini sağlayabiliriz. Sokaktaki minik dostlarımızı korumak için farkındalık projelerine devam etmeyi planlıyoruz. Bunu bir pazarlama aracı olarak değil, markamız adına sosyal sorumluluğumuz olarak görüyoruz.”

Geçtiğimiz yıllarda #KaputaVur kampanyası kapsamında ‘Sürücüler İçin Hayvanları Koruma Kitapçığı” da yayınlayan ikinciyeni.com, pandemi döneminin başında yayınladığı #SokağaBak filmiyle de sokak hayvanlarına yönelik bir farkındalık projesine daha imza atmıştı.

#KaputaVur 3 filmi 14 Ocak’ta ikinciyeni.com’un başta Youtube hesabı olmak üzere tüm dijital mecralarında yayınlandı.

KÜNYE

Reklamveren: ikinciyeni.com
Reklamveren Yetkilisi: Hande Rengigül, Aliyar Erşahan, Onur Andaç
Kreatif Fikir: ikinciyeni.com Pazarlama Ekibi
Prodüksiyon Şirketi: Postlab
Prodüktörler: Büşra Yüksel
Yönetmen: Sena Nur Gül (Paptircem)
Görüntü Yönetmeni: Osman Emre Çelik
Ses Teknisyeni: Deniz Balım
Kurgu: Sena Nur Gül (Paptircem)
Color: Flodpost

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pemra-Hicsonmez

Yurt dışında doğru gayrimenkul yatırım stratejisi

Burgan-Yatırım’dan-NGN-isbirligiyle

Burgan Yatırım’dan NGN işbirliğiyle dijitalleşme atılımı