Kızılay İçecek olarak, Afyonkarahisar ve Erzincan’daki maden suyu fabrikalarımızda yıllık 2 milyar şişe üretim kapasitesine ulaşmanın gururunu yaşıyoruz. Kızılay Yatırım Grubu’nun bir iştiraki olarak markamızın tüm kârını Türk Kızılay’ı eliyle insanlığa sürdürülebilir yardım ve iyilik için kullanıyor, sağlık, kalite, inovasyon ve elbette iyiliği, tüm faaliyetlerimizin merkezinde tutuyoruz.
Kızılay İçecek Grubu olarak, elde ettiği gider fazlasının tamamını Kızılay’ın yurt çapına yayılmış aşevlerine aktarmakta ve bu yolla milyonlarca öğün yemeğin çıkmasına Kızılay’ın diğer çok değerli bağışçıları gibi destek oluyoruz. Tüm faaliyetlerimizi bu değerler üzerine inşa ederken, ürün geliştirme süreçlerimizde toplum sağlığı ve sürdürülebilirliği her zaman önceliğimiz olarak belirliyor, tüketicilerimize en yüksek kalitede, lezzetli, yenilikçi, doğal ve sağlıklı içecekler sunuyoruz.
İHRACATTA İLK 10 ŞİRKETTEN BİRİYİZ
Bugün itibarıyla dört kıtada, 15 ülkede ürünlerimizi tüketicilere sunarak, son 5 yılda gerçekleştirdiğimiz ihracat başarısıyla 500 firma arasından sıyrılarak kendi sektörümüzde en çok ihracat yapan ilk 10 firma arasında yer alıyoruz.
2019 yılında yüzde 10 küçülen kategori ise Kızılay Maden Suları markamızın 2020 yılında iletişime başlamasıyla beraber o yıldan itibaren hiç küçülmeyerek her yıl ortalama yüzde 10 büyüdü. Kızılay İçecek olarak Türkiye’nin en köklü maden suyu markası olarak, deneyimimizi yeni yatırımlarımız ve elde ettiğimiz ileri teknoloji ile bir araya getirerek içecek sektörüne değer katmaya devam edeceğiz.
Kızılay İçecek olarak yeni dönemde sadece bir maden suyu üreticisi değil, genişleyen ürün portföyümüzle büyük bir içecek markasına dönüşme olma yolunda ilerliyoruz. 2024 yılında Adana’da devreye aldığımız aseptik dolum teknolojisine sahip yeni fabrikamızla, gıda güvenliği ve hijyen standartlarını da en üst seviyeye taşıyoruz.
ÜRETİM KAPASİTEMİZİ ARTIRIYORUZ
Adana Organize Sanayi Bölgesi’nde (AOSB) yer alan fabrikamız 200 milyon litre/saat kapasite ile üretime başlayacak fabrikamızda üretim kapasitemizle birlikte portföyümüzü genişleterek, Kızılay Şalgam, Kızılay Limonata ve Kızılay Soğuk Çay gibi yeni kategorilerle tüketicilerimize yenilikçi ürünler sunmayı hedefliyoruz. İlerleyen dönemde sporcu içecekleri, meyveli süt, smoothie, enteral beslenme ürünleri ve soğuk kahve gibi farklı kategorilerde de üretim gerçekleştireceğiz.
Kızılay olarak altını bir kez daha çizmek istediğimiz husus gerek mevcut fabrikalarımızda ürettiğimiz içeceklerin gerekse Adana’da başlayacağımız yeni üretimlerimizden elde edeceğimiz kârın tamamı Kızılay tarafından yürütülen iyilik çalışmalarında, özelde ise Kızılay’ın aşevlerinin finansmanına destek için kullanılacak olmasıdır. Bu nedenle bizler, Kızılay’ın yürüttüğü iyilik çalışmalarını artırmak için çalışan bir grup olarak tanımlıyoruz kendimizi.
BÜYÜK İÇECEK MARKASINA DOĞRU
Yürüttüğümüz pazar araştırmaları, Kızılay İçecek’in köklü, tecrübeli ve güvenilir bir marka olarak tüketicilerin gönlünde sağlam bir yer edindiğini ve Kızılay markalı ürünlere yüksek satın alma eğilimi gösterdiğini ortaya koyuyor. Stratejik yatırımlarımız, geleneksel kategorilerdeki güçlü varlığımızı korurken yeni kategorilerde de büyümemizi hızlandırıyor.
Kızılay ile sağlık algısı arasında kurduğumuz güçlü bağ da tüketici nezdinde bizlere büyük bir sorumluluk yüklüyor. Özellikle Adana’daki yeni fabrikamızda yapacağımız enteral beslenme ürünleri ile ülkemizdeki belirli hastalıklar nedeniyle beslenme güçlüğü çeken vatandaşlarımıza destek olmayı amaçlıyoruz. Adana’daki fabrikamızı bu nedenle çok önemsiyoruz. Neredeyse tamamı yurt dışı kaynaklı olan enteral beslenme ürünlerinin, beslenme güçlüğü çeken özellikle kanser hastalarında ne gibi zorluklar yaşattığını Kızılay olarak çok iyi biliyoruz.
Tüketicilerimizin markamıza duyduğu güven en büyük güç kaynağımızdır… Biz de Kızılay İçecek olarak bugünün ve geleceğin lider markası olma hedefimiz doğrultusunda, sektördeki öncü rolümüzü sürdürmek ve iyiliğe destek olmak için azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.
ADVERTORIAL