NİMET GÜVENTEPE
Çağrı merkezi sektörüne kattığı yeniliklerle adından sıklıkla söz ettiren AssisTT’in yeni projesinin detaylarını İş Geliştirme ve Müşteri Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nimet Güventepe’ den dinledik:
Anahtar Teslim Sanal Santral Modeli hakkında bilgi verebilir misiniz?
Kurulduğumuz 2007 yılından bugüne AssisTT olarak iş birliği yaptığımız markalarımıza; iletişim merkezi çözümleri, dijital servisler ve teknoloji çözümleri, müşteri deneyimi ve kalite çözümleri ile dış kaynak yönetimi kategorilerinde sektörlere özel çözümler sunuyoruz. Müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteriye dokunan tüm süreçlerde geleneksel alışkanlıkların çok ötesine geçerek hareket ediyoruz. “Geleceği şekillendiren çözümlerimizle müşteri deneyiminde referans noktası olmak” vizyonumuz paralelinde değişen müşteri beklentilerini karşılamak adına müşteri deneyimini uçtan uca kurguluyor ve tüm temas noktalarına özel çözümler tasarlıyoruz. Anahtar Teslim Sanal Santral Hizmetimizi de bu anlayışla hayata geçirdik.
KOBİ’lerin, start-up’ların ve anlık çağrı alma konusunda ihtiyacı esneklik gösteren kurumların büyümelerine destek olmak amacıyla projemizi kurguladık. Hızlı entegre edilebilen paylaşımlı altyapımız ile farklı ölçeklerdeki müşterilerimizin hızlı büyümelerine bu model ile destek olmak istiyoruz.
Yeni santral altyapımız sayesinde firmalara sabit fiyat ve ihtiyaca göre ekibi büyütme/azaltma esnekliği imkanı sunmanın yanı sıra CRM, chatbot, çoklu kanal yönetimi, bilgi yönetimi platformu (Infobox), sosyal medya yönetimi, görüntülü görüşme, konuşma analitiği, yönetici gösterge paneli (dashboard) gibi katma değerli hizmetleri de opsiyonel olarak sunuyoruz.
Anahtar Teslim Sanal Santral modeli ile neler sunuyorsunuz?
Bu yenilikçi modelle KOBİ, start-up ve kurumlara güvenilir bir santral altyapısı, esnek büyüme imkanı yanında kullanıcı bazlı, sabit altyapı fiyatlandırması gibi kolaylıklar sunuyoruz. Modelimiz kapsamında teknoloji ürünleriyle hızlı entegrasyon kolaylığı ile birlikte deneyim asistanı ihtiyacına özel dakika bazlı ödeme seçenekleri de sağlıyoruz.
Modelin içerisinde sunduğunuz hizmetler var mı?
Küçük ve orta ölçekli firmalar, modelimizden ihtiyaçlarına yönelik diledikleri paketlerden birini seçerek faydalanabiliyor. Yine ihtiyaca göre opsiyonel hizmetler de pakete eklenebiliyor.
Ek olarak müşteri deneyimi asistanı ihtiyacı olan firmalara dakika bazlı, kullandığın kadar öde seçeneği ile firmaların maliyet optimizasyonuna destek oluyoruz. Bu modelden faydalanmak isteyen şirketler ister anahtar teslim hizmet, isterlerse de özel projelerine göre çözümler alabiliyorlar.
Ayrıca Anahtar Teslim Sanal Santral Modeli ile firmaların ihtiyaçlarını karşılarken bir yandan da büyümelerine katkı sağlayacak hizmetler sunuyoruz. Ayrıca modelimizde start-up’lara özel bir kurgumuz da bulunuyor.
Bu kurgudan söz edebilir misiniz, sunduğunuz modelin start-uplara katkısı nedir?
Modelimizde bir yandan start-up’ların çağrı merkezi ihtiyaçlarını karşılarken bir yandan da büyümelerine destek oluyoruz. Start-up’ların büyüme yolculuğunda müşteri temsilcisine ihtiyaç duymaları halinde ihtiyaçlarına göre kullandıkları kadar ödeme fırsatlarıyla yüksek kalemli giderlerin aksine esnek hizmet modelimizle maliyet optimizasyonu sunuyoruz.
Yurt dışına açılmak isteyen start-up’lara yabancı dil desteği ile tek bir noktadan hizmet alma imkanı tanıyoruz. Bu sayede firmalar hem yurt içi hem de yurt dışına verdiği hizmetleri kesintisiz olarak sürdürebiliyorlar. Farklı ihtiyaçlara yönelik çeşitli paketlerin yer aldığı bu modelde farklı ihtiyaçlara yönelik kullanılabilecek ek paketler de yer alıyor. Böylelikle müşterilerimiz diledikleri zaman sunulan opsiyonel seçenekleri de paketlerine ekleyebiliyor, kullandığın kadar öde modeli ile geliştirilen müşteri deneyimi asistanı desteğine de sahip olabiliyor.
İHTİYACA UYGUN PAKET SEÇENEĞİ
Modelimizde müşterilerimiz kendi ihtiyaçlarına uygun olan paketi seçebiliyorlar. Müşterilerimiz kullanıcı bazlı aylık sabit fiyatlama modeline sahip olan bu paketlere işlerinin büyümesi veya farklı ihtiyaçların ortaya çıkmasıyla opsiyonel teknolojik ürün ve hizmetleri de ekleyebiliyorlar. Ayrıca firmalar, altyapı ihtiyaçlarına ek olarak müşteri temsilcisi ihtiyacı söz konusu olduğunda da “kullandığın kadar öde” modeli ile esnek bir hizmet modeline sahip olabiliyorlar.
ADVERTORIAL