in , , ,

Özgürlüğün bedeli

Küresel ölçekte e-bisiklet satışları, pandeminin başından bu yana tavan yaptı.

Özgürlüğün-bedeli-1

Fotoğraf: Pixabay

YAZI: ERIN SCHULTE

E-bisiklet satışları, 5 yıl boyunca istikrarlı bir şekilde arttıktan sonra, 2020’de tavan yaptı. Son yenilikler; daha hafif gövdeler, birçok güvenlik özelliği (fosforlu renkler, LED ışıklar, hidrolik frenler) ve daha konforlu sürüşleri beraberinde getirdi. Aynı zamanda şehir altyapılarına yapılan yatırımlar, pandemi sırasında şehir içi ulaşımlarını sağlamak için daha güvenli (ve daha az yorucu) yollar arayan kişiler için e-bisikletleri daha uygun bir seçenek haline getirmeye yardımcı oluyor. Lyft gibi araç paylaşım şirketleri bu durumu fark etti ve pazara girdi. Sektör, dağ bisikletçileri ve avcılar gibi kitlelerin bulunduğu yeni pazarları hedefleyen özellikler sunmaya devam ediyor.

Kaynak: Deloitte (130 milyon); NPDF (%130 ve 546.5 milyon istatistikleri); Rad Power Bikes (1895, 1989); Lyft (96 kilometre, e-bisiklet kullanımı); “The Senate’s E-BIKE Act could make electric bikes a lot cheaper”, The Verge (E-BIKE ACT); Light Electric Vehicle Association (400 e-bisiklet markası)

İllüstrasyon Niki Fisher

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Unilever’den Ev İçi Şiddetle Mücadeleye Destek

Unilever şiddete karşı sessizliği bozuyor!

iyzico,-kadın-girişimci

iyzico kadın girişimcileri destekliyor