in , ,

PınarOnline’dan yaza özel hizmet

Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik, Pınar’da PınarOnline Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret Direktörlüğü görevini yürütüyor. Özellikle e-ticarette yarattığı farkla öne çıkan Eyilik, 2021’deki hızlı büyümeden sonra yeni bir projeyi devreye alıyor. Tatil mevsiminin gelmesiyle birlikte “randevulu teslimat” hizmetini Bodrum, Çeşme ve Göcek’e de taşıyor. Eyilik, “PınarOnline, yeni bir oluşum olmasına rağmen tüketicilerimizle daha yakın bağ kurdu” diye konuşuyor.

pinar-online

BİLGE KALPAKLIOĞLU EYİLİK

Pınar, kurulduğu günden bu yana daima tüketicilerin beklentilerine yanıt veren, onların ihtiyaçlarını anlamaya çalışan bir marka oldu. Pandemiden önce tüketicilerimizle arada herhangi bir aracı olmadan konuşabileceğimiz bir platform kurma hayalimiz vardı.

Tüketicilerimizin geri bildirimlerinden beslenebileceğimiz, onlarla etkileşim kurabileceğimiz ve kullanıcı deneyimlerini yukarı çıkartabileceğimiz bir zemin oluşturma isteğiyle PınarOnline’ı geliştirdik.

Pandemi öncesinde başlayan çalışmalar ve teknik altyapıları oluşturma süreciyle birlikte 2021 yılı içerisinde Pınar’ın yenilikçi vizyonunu yansıtan e-ticaret platformumuz PınarOnline’ı hayata geçirdik.

500’DEN FAZLA ÜRÜN!

PınarOnline’da Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün grupları, sadece bize özel olarak üretilen ürünler ve tamamlayıcı çok çeşitli markaların da bulunduğu 500’den fazla ürünü tüketicilerle buluşturuyoruz.

Aynı zamanda yalnızca platforma özel olan taze et çeşitleri “Pınar Kasap” markası altında buluşuyor. Tüketicilerimizin hayatına pratiklik kazandırmak üzere kategorize edilen “Pınar Box”lar ile tüketicilerimize hızlı bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz.

Mutfaklarımızın yeni şefi “Pınar Chef” ile de birbirinden lezzetli tarifler ve mutfakla ilgili çeşitli püf noktalarını tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. Pınar Select ile ise zeytinyağından ekmeğe, kahveden bala kadar farklı ürün gruplarıyla ürün gamımızı genişletiyor ve tüketicilerimize çok daha çeşitli lezzetleri bir arada sunuyoruz.

YAZA ÖZEL STRATEJİ

İstanbul, İzmir ve Ankara’nın belirli ilçelerinde PınarOnline’a ait araçlarla randevulu teslimat modeliyle tüketicilerimize siparişlerini, kendi istedikleri saat aralığında, özel soğutuculu PınarOnline araçlarıyla, soğuk zinciri bozmadan teslim ediyoruz. Bunun yanı sıra, şimdiye kadar kargoyla ulaştığımız Bodrum, Çeşme ve Göcek’e de 2022 yazı itibariyle PınarOnline araçlarımız ve özel hazırlanan teknemiz ile karadan ve denizden ürünlerimizi götürüyor olacağız. Tüketicilerimiz bu yaz PınarOnline elektrikli araçlarını Çeşme sokaklarında bol bol görüyor olacak.

TATİLDEKİ TÜKETİCİYE HİZMET

PınarOnline olarak Bodrum ve Çeşme’de kendi araçlarımızla +4/-18 soğuk zinciri bozmadan karadan hizmet vermeye başladık. Göcek’te ise hem denizden hem karadan, hem de marinadan gel – al hizmetiyle tüketicilere ulaşıyoruz. Bu stratejideki en büyük etken, özellikle okulların kapanması ve açılması arasındaki dönemde büyük şehirlerdeki tüketicilerin yazlık bölgelere hareket etmesi diyebiliriz. Dolayısıyla büyükşehirlerdeki mevcut tüketicilerimize, yaz aylarında oldukları yerlerde de ulaşmak istedik.

PINARONLINE’IN GELECEK PLANLARI

Dijitalleşmenin ve online alışverişin hızla büyümesi, tüketicilerimizle daha hızlı iletişimde olabileceğimiz online satış kanallarında varlık gösterme ihtiyacını da beraberinde getirdi.
PınarOnline’ın yanında diğer pazaryerlerinde de yer alarak, tüketicilerimizin taleplerine proaktif bir şekilde cevap verebiliyoruz.

PınarOnline, henüz yeni bir oluşum olmasına rağmen tüketicilerimizle daha yakın bağ kurmamızı ve onların iç görülerine doğrudan ulaşmamızı sağladı.

Teknoloji ile sürekli gelişen ve kendini hızla yenileyen bir iş modelinin içerisinde yer almak bizi daima güncelliğimizi korumaya ve çevik davranmaya sevk ediyor. Büyük resme odaklanarak teknolojik yazılımlarımızı geliştirmeye ve gelişen teknolojilere yatırım yapmayı değerlendirmeye devam edeceğiz.

E-TİCARETTE YARATTIĞIMIZ 3 FARK

  1. DOĞRUDAN TÜKETİCİYE
    Öncelikle en önemli farkımız, “Direct-2-Consumer” (Doğrudan müşteriye) kavramıyla hareket ederek müşterilerimize ulaşıyoruz. PınarOnline ile tüketicilerimizle arada herhangi bir aracı olmadan konuşabileceğimiz bir platform kurma hayalimizi gerçekleştirmiş olduk.
  2. ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ
    Bir diğer farkımız, Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün grupları, sadece bize özel olarak üretilen ürünler ve tamamlayıcı çok çeşitli markaların da bulunduğu 500’den fazla ürünü tüketicilerle buluşturuyor olmamız. Çünkü müşterilerimiz, marketlerde dahi bulamayacakları tüm Pınar ürünlerini PınarOnline üzerinden sipariş verebiliyorlar.
  3. HIZ
    Tüketicilerimizin hayatına pratiklik kazandırmak üzere kategorize edilen “Pınar Box”lar ile tüketicilerimize hızlı bir alışveriş deneyimi yaşatıyor olmamız diyebiliriz.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DAIKIN,-NGN-ile-dijital-dönüşümde

DAIKIN, NGN ile dijital dönüşümde nasıl fark yarattı?

PayCore

PayCore Do’dan güvenli mobil ödeme