Güzellik tutkunlarının vazgeçilmez markası Sephora’nın Türkiye’de uzun zamandır beklenen amiral Cadde Mağazası, “Core Concept” adı verilen yeni konsepti ile İstanbul Bağdat Caddesi’nde açıldı. Bu yeni konsept, İngiltere Westfield ve Fransa Champs Élysées’den sonra ilk kez Türkiye’de uygulandı. Sephora Türkiye’nin, Genel Merkezi’ni de taşıdığı lokasyonda, ilk 2 katının mağaza olarak faaliyet gösterdiği, ön cephesinde 10 metre uzunluğunda ikonik “Sephora Flame” logosu bulunan 5 katlı ve 4 bin metrekareden oluşan binası, dünyadaki ilk ve tek Sephora binası olma özelliğini taşıyor.
Sephora Cadde mağazası, Suadiye’de, 500 metrekarelik alanda, beyaz ağırlıklı, minimalist ve deneyim odaklı bir konseptle tasarlanırken, tüketicilerine sadece Sephora’da bulabilecekleri Sephora Collection, Benefit, Tarte, Make Up Forever, Rare Beauty, Fenty Beauty ve Drunk Elephant gibi dünyaca ünlü 120’ye yakın marka, 10 binden fazla ürün seçeneğinin yer aldığı benzersiz bir marka kürasyonu ve güzellik deneyimi sunuyor. Dolce & Gabanna Make Up, Prada Niche (Les in Fusions) ve Killian markaları ise Sephora Cadde mağazasında yer alacak yeni markalardan.
YENİLİKLERLE GELEN MAĞAZA
Sephora’nın Türkiye genelindeki 39. satış noktası olan Cadde mağazasında yer alan Beauty Hub, Skincare Hub, Hair Bar ve Benefit Kaş Barı’nın yanı sıra, VIP müşteri hizmeti (VIP Room) ve özel cilt bakım odalarının (Skincare Room) bulunduğu lounge alanında verilecek güzellik servisleri ile de özel müşterilere çok ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş güzellik deneyimleri yaşatılması hedefleniyor.
Markanın sadakat programı kapsamında Sephora Gold Kart sahipleri, kendileri için belirlenen özel kasa noktalarından sıra beklemeden alışverişlerini yapabiliyorlar.
Yeni mağaza; ‘click & collect’ten ‘self check-out’a, stoğu tükenen ürünlerin adrese gönderimini sağlayan Sephora+ uygulamasından kişiye özel notaları belirleyen ‘fragrance discovery’e kadar birçok yenilikçi ve teknolojik dijital araç ile donatıldı. Güzellik dünyasının en yeni ve trend kürasyonunu öne çıkaracak “Hot On Social” bölümü ve hediye seçkisini şık paket tasarımları ile destekleyen “Gift Hub” yine Sephora Bağdat Caddesi’nde deneyimi zenginleştiriyor.
Sephora Global Başkanı ve CEO Guillaume Motte ve Sephora Türkiye Genel Müdürü Berrin Beksaç Özduman’ın kurdele kesimiyle açılan Sephora Cadde Mağazası’nı ilk gün 3 bin den fazla güzellik tutkunu ziyaret etti.
TÜRKİYE’NİN POTANSİYELİ BÜYÜK
Sephora Global Başkanı ve CEO Guillaume Motte, Bağdat Caddesi Mağazası için şu değerlendirmeleri yaptı: “Türkiye’deki amiral mağazamızı İstanbul Bağdat Caddesi’nde açmış olmaktan dolayı çok mutluyuz. Türkiye bizim için önemli bir pazar. Mağaza açmaya devam ediyoruz. Çünkü, İstanbul’un ve Türkiye’nin daha fazla mağaza açma potansiyeli olduğunu düşünüyorum. Dünyada 35 ülkede 46 bin çalışanımız var. Bunların yaklaşık 39 bini mağazalarımızda görev yapıyor.
Sektör kaynaklarına göre 2022’de 12 milyar Euro ciro yaptık. Öngörülebilir gelecekte hayalimin 20 milyar Euro’ya ulaşmak olduğunu söyleyebilirim ve bunu başaracağımızı düşünüyorum. Üstelik bunu hayal ettiğimden daha hızlı yapabileceğimizi düşünüyorum. Sephora Türkiye Genel Müdürü Berrin Beksaç Özduman ise Sephora Türkiye amiral mağazasının açılışından dolayı ekip olarak büyük heyecan duyduklarını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Sephora olarak müşterilerimize en iyi deneyimi, en kaliteli ürünü ve en son trend’leri ilk olarak ve sadece Sephora’da sunmak en büyük önceliğimiz. Türk tüketicisini, kültürel kodlarımızı da içeren çok özel, yepyeni bir Sephora deneyimi ile buluşturuyoruz. Dünyada ilk defa lanse edilen bu konsept, Türkiye’ye verdiğimiz değerin de bir göstergesini oluşturuyor.
Yatırımlarımız sürekli bir ivme, kalite, deneyim ve Sephora’ya özel bir çeşitlilik ile devam ediyor. Bu özel mağazada müşterilerimiz başka hiçbir yerde bulamayacakları Sephora’ya özel ürünler, markalar ile tanışacak; makyaj ve bakım servislerimizle kendilerini olağanüstü hissedecekler. Sephora Global’in en büyük yatırımı olan Bağdat Caddesi Sephora binasını Türk tüketicisi ile buluşturmanın gururunu yaşıyoruz.”
CADDE’DE UNUTULMAZ AÇILIŞ
Tüm dünyada açılışa özel hediyeler ve gösterilerle dolu eğlenceli mağaza açılışlarıyla bilinen Sephora, Bağdat Caddesi Mağazası’nda da benzersiz bir açılışa imza attı. Güzellik tutkunları mağazaya ilk girenlerden olmak için 24 saat önceden mağaza önünde uzun kuyruklar oluşturdu.
Gün boyunca DJ performansları, açılışa renk katan özel dans şovları, Sephora araç konvoyları ve profesyonel makyaj markası Make Up For Ever “body painting” gösterisi ile Sephora tutkunları unutulmaz bir gün yaşadı. Sephora’nın yeni amiral mağazası, donanımlı güzellik uzmanları, deneyim alanları, makyaj ve bakım servisleri ile Bağdat Caddesi’nde güzelliğin merkezi olacak.
ADVERTORIAL