in

Tak Bi Mavi Kravat’a IPRA Altın Küre Mükemmellik Ödülü

OptimumBrand’ın Türk Tıbbi Onkoloji Derneği adına Astellas İlaç Türkiye desteğiyle dördüncü yılına giren Tak Bi Mavi Kravat! kampanyası Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından düzenlenen “Altın Küre Ödülleri” (GWA) sağlık kategorisinde ipi göğüsledi.

OptimoreGroup bünyesindeki OptimumBrand, Türk Tıbbi Onkoloji Derneği adına Astellas İlaç Türkiye’nin koşulsuz katkılarıyla dört yıldır sürdürdüğü Tak Bi Mavi Kravat! kampanyası ile tüm dünyadan en başarılı PR projelerinin ödüllendirildiği sektörün en prestijli ödülü IPRA Golden World Awards (IPRA Altın Küre Ödülleri) “Sağlık” kategorisinde ödüle layık görüldü. Dijital, saha ve geleneksel mecraları bütünleştirerek 360 derece bir bakışla kurgulanan kampanya, erkeklerde en sık görülen ve kansere bağlı ölümlerde ikinci sırada yer alan prostat kanseri ile ilgili erken teşhis başta olmak üzere önemli unsurlara dikkat çekmek için tasarlandı.

Türk Tıbbi Onkoloji Derneği Başkanı Prof. Dr. Murat Dinçer, prostat kanserinin ülkemizde erkeklerde en sık görülen kanser türü olduğunu belirterek, “Daha çok ileri yaşlarda görülen bu hastalıkla ilgili, 40 yaş üstü erkeklerde bir farkındalık oluşması çok önemli. Prostat kanseri, tedavi edilmediği takdirde beraberinde ciddi sorunlar getirebiliyor. Bu hastalıkla ilgili birçok yeni tedavi yöntemi geliştiriliyor ve erken teşhis hayat kurtarıyor.” diye konuştu.

Kampanyayı desteklemekten dolayı çok mutlu olduklarını ifade eden Astellas İlaç Türkiye Onkoloji Kıdemli Ürün Müdürü Murat Kılıç da “Yenilikçi bilimi hastalara değer katan ve umut veren tıbbi çözümlere dönüştürmek için çalışırken yaşam kalitelerini artırmayı hedefliyoruz. Sinsi bir hastalık olduğu için sessiz ölüm olarak da nitelendirilen prostat kanseri için farkındalık en önemli silahımız, o yüzden bilinçlendirme ve soru işaretlerini ortadan kaldırmak için çalışmayı sürdüreceğiz. Tak Bi Mavi Karavat! kampanyamızın küresel anlamda ses getirerek daha geniş kesimlere ulaşmasından dolayı gururluyuz.” dedi.

Önde gelen şehirlerde sembol binalara dev kravat asarak sahaya inen kampanya kapsamında bu yıl Fatih Sultan Mehmet Köprüsü mavi renkte ışıklandırıldı. Türkiye Spor Yazarları Derneğinin de desteğini alarak yeşil sahalarda da varlık gösteren kampanya hakkında OptimoreGroup CEO’su Seyhan Ayel ödülü heyecanla karşıladıklarını söyledi: “Sağlık gibi kritik bir kategoride IPRA Altın Küre’yi almaktan ve dünyanın en prestijli halkla ilişkiler ödülünü ülkemize taşımaktan büyük gurur duyduk. Yola ilk çıktığımızda tabu gibi görünen ve erkeklerin konuşmaktan çekindiği prostat kanserine stratejik bakış açısıyla yaklaşarak, bu tabuyu kırmak için çalıştık. Samimi, gerçekten bir soruna çözüm üreten ve bunu tutarlılık ve süreklilikle doğru anlatabilen kampanyaların ön plana çıktığı bir dünyada, kampanyamızın sonuçlarını almaya başladığımızı görmek de ayrıca büyük mutluluk. Türk Tıbbi Onkoloji Derneği ve Astellas İlaç Türkiye liderliğinde Tak Bi Mavi Kravat! kampanyasını sürdüreceğiz.” dedi.

Bu yıl 31.’si gerçekleştirilen ve rekor katılımın yaşandığı IPRA Golden World Awards sektörün en saygın ödülü konumunda. 37 farklı kategorisi bulunan yarışmanın jürisi de her sene dünyanın önde gelen farklı ülkelerindeki iletişimcilerden oluşuyor.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Türkiye Yapay Zeka Haftası’na sayılı günler kaldı!

Birleşik Ödeme, ödenmiş sermayesini 88 milyon 945 bin TL’ye çıkardı