in , ,

Çocuk aktivitesi alanında Türkiye’de bir ilk: Hipokid

Hipokid.com, tüm sektörlerin dijitalleşmesinin kaçınılmaz olduğu günümüzde, çocuk aktivite sektörünün dijitalleşmesine öncülük eden etki odaklı bir girişim olarak hizmet veriyor.

Çocuk-aktivitesi-alanında-Türkiye’de-bir-ilk--Hipokid

EVREN BÜYÜK KEPKEP
Hipokid, Kurucu

Çocuk aktivite sektöründeki ihtiyaca cevap olarak kurulan Hipokid, çocuğu için aktivite arayan ebeveynler ile çocuk aktiviteleri sağlayan kurumları buluşturan dijital pazar yeri iş modeliyle 2021 yılının Ekim ayında kuruldu.

Kurulduğu günden bu yana emin adımlarla büyümeye devam eden girişim, gelişimi boyunca Arya Women Investment Platform Yatırıma Hazırlık Programı, Türkiye İş Bankası Workup Girişimcilik Programı ve İyzico Kadın Girişimci programlarında yer alarak sürekli büyümesine devam ediyor.

Bankacılıktan girişimciliğe yolculuk

ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği mezunu olan Hipokid.com’un kurucusu Evren Büyük Kepkep, Koç Üniversitesi’nde MBA derecesini alarak kariyerine Peppers and Rogers Group’ta yönetim danışmanı olarak başladı.

İlerleyen yıllarda Türkiye’de ve Fransa’da finans sektöründe stratejik pazarlama ve iş geliştirme rollerine liderlik eden Evren Büyük Kepkep, tüm kariyeri boyunca “bir ürünü veya hizmeti nasıl daha verimli, yenilikçi olarak yapabiliriz?” bakış açısıyla çalıştığının altını çiziyor.

Anne olduktan sonra ebeveyn-çocuk sektöründeki dağınık yapıyı fark eden Büyük Kepkep, önemli bir boşluğu gördü: “Her şeyin dijital ve zahmetsiz olduğu günümüzde çocuğum için aradığım spor, sanat faaliyetlerini keşfetmenin ve katılmanın çok zaman alıcı ve stresli olduğunu fark ettim” diyen Büyük Kepkep, bu yolda neleri değiştirebileceğini düşünerek, çocuk aktivitesi keşif sürecini dijital ve keyifli hale getiren Hipokid.com’u kurdu.

Türkiye sektöründe bir ‘ilk’

Evren Büyük Kepkep, İngiltere, ABD ve BAE gibi ülkelerde örnekleri olsa da Hipokid’in ‘pazar yeri’ anlamında Türkiye’de çocuk aktivite sektöründe bir ‘ilk’ olduğuna dikkat çekiyor: Aileler, Hipokid.com platformu üzerinden robotik-kodlamadan sanata, astronomiden doğa kamplarına yüzlerce farklı aktiviteyi keşfederek saniyeler içerisinde kaydolabiliyor.

Kurduğu iş ortaklıklarıyla mevcutta 160 ‘dan fazla markayı katarak, ailelerin tek bir platformdan yüzlerce farklı aktiviteye ulaşmasını sağlıyor. Sayısı 10 bine yaklaşan üyelerine uçtan uca dijital bir deneyim sağlayarak, çocuk aktivite sektörünü dijitalleştiriyor. Aktivitelerin satışları olduğu gibi iptal ve iade süreçleri de dijital kanallardan yürütülüyor.

‘Şirketlerle işbirliğiyle ilerliyoruz’

Evren Büyük Kepkep, kurumların stratejik önceliklerinin arasında çalışan bağlılığını artırma ve ‘love mark’ olma hedeflerinin yer aldığının altını çiziyor ve ekliyor: “Müşterileriniz veya iç müşterileriniz ile bağ kurmanın en doğal yolu onlara keyif alacakları bir deneyim sunabilmekten geçiyor. Hipokid olarak biz kurumsal iş birliklerimizle sürdürülebilirlik, bilim-teknoloji gibi kurumun önceliklendirdiği temaya uygun olarak, kuruma özel çocuk aktiviteleri tasarlıyoruz.”

Aile ve kurumların tercihi

Ebeveynlerin çocuk aktivitesi arayışında imdadına yetişen Hipokid.com, ayrıca kurumların çocuk etkinliği ihtiyacında da vazgeçilmez bir çözüm ortağı olarak sektörde önemli bir ihtiyaca cevap veriyor.

Bu iki hizmet kanalıyla kuruluşundan bu yana marka bilinirliğinde önemli bir yol kat eden Hipokid, Türkiye’de çocuk aktivitesi alanında akla gelen ilk marka olarak ülke çapında yayılma yolunda ilerliyor.
www.hipokid.com

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Lincoln-Electric-Türkiye

“Lincoln Electric Türkiye inovasyonla büyüyor”

kartal-tıknaz

Vaillant Group Türkiye ve Teleperformance’ın müşteri deneyimini sürekli geliştirme odaklı iş birliği yeni başarılarla sürüyor