Fast Company Türkiye kurucusu Rauf Ateş, yeni kurulan CMO Council ve düzenlenecek etkinliklerle ilgili bilgi verdi.
Etkinliğin ana sponsoru INSPARK CEO’su Serdar Susuz, açılış konuşmasında CMO’lara seslenirken, “Şu anda müşteri beklentilerinde ‘güven’ öne çıkıyor” dedi.
“Yeni Müşteriyi Anlamak” panelinin katılımcıları (soldan sağa): Binnaz Uludağ Yiş (Doğuş Yeme-İçme, Turizm ve Perakende Grubu), Sezin Mızraklı Avalin (Teleperformance), Aslı Önder (PepsiCo İçecek), Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik (Pınar Online) ve Ekmel Nuri Baydur (Migros).
Digital AdviceLab kurucusu Berk Kuşaksız’ın (sol başta) yönettiği panelde, Ferkan Merdan (Vakıfbank), Nurçin Koçoğlu (Boyner Mağazacılık) ve Tolga Ünvan (MediaMarkt), pazarlamada verimliliğe ilişkin görüşlerini paylaştı.
(Soldan sağa) Banu Soyak (Lenovo Türkiye), Gülçin Aytemizel Telatar (Paycell), Emre Kurtoğlu (Teknosa), Begüm Arş Türk (Logo Yazılım) ve Nazım Erdoğan (Sahibinden.com) teknoloji sektörünün ajandasını tartıştı.
“Değişimi Yönetmek-2024 Planları” başlıklı panelde (soldan sağa) Burçin Çelik (CarrefourSa), Zeynep Eğrioğlu Tubek (SalesForce), Ceyda Ünal (Belbim), Esra Arslanbaş Kaynak (Otokoç Otomotiv), Sinan Seha Türkseven (Petrol Ofisi Grubu) ve Onur Yaprak (P&G) yeni yıl beklentileriyle kurumsal hedeflerini paylaştı.
Chippin CEO’su Sabri İnci, Fast Company Türkiye’nin Yazı İşleri Müdürü Mehtap Demir’in sorularını yanıtladı ve pazarlamada yeni nesil sadakat yönetimini anlattı.
INSPARK CEO’su Serdar Susuz (Soldan sağa), araştırmada ilk 5 sırada yer alanlardan Nazım Erdoğan, Burçin Çelik, Emre Kurtoğlu ve Ekmel Nuri Baydur’a sertifikalarını verdi.
Serdar Susuz, Esra Arslanbaş Kaynak (6’ıncı), Duygu Badem Uylukçuoğlu (7’inci),
Sinan Seha Türkseven (8’inci) ve Onur Kırıcı’nın (10’uncu) sertifikalarını verdi.