in , , ,

Dijital CMO’lar 2024 beklentilerini konuştu

Türkiye’nin önde gelen pazarlama liderleri, Sir Martin Sorell başkanlığındaki jüri tarafından seçilen ve Fast Company Türkiye’nin 24’üncü sayısında yayınlanan “En Başarılı 50 CMO” araştırmasının ödül töreninde buluştu. INSPARK’ın ana sponsorluğunda, CHIPPIN, Digital Advice Lab ve Petrol Ofisi’nin destekleriyle gerçekleşen etkinlikte farklı başlıklarda düzenlenen panellerde konuşan CMO’lar yeni eğilimleri ve 2024 hedeflerini paylaştı. Panellerin ardından araştırmada sıralamaya giren CMO’lara törenle sertifikaları verildi.

Dijital-CMO’lar-2024-beklentilerini-konuştu

Fast Company Türkiye kurucusu Rauf Ateş, yeni kurulan CMO Council ve düzenlenecek etkinliklerle ilgili bilgi verdi.

Etkinliğin ana sponsoru INSPARK CEO’su Serdar Susuz, açılış konuşmasında CMO’lara seslenirken, “Şu anda müşteri beklentilerinde ‘güven’ öne çıkıyor” dedi.

 

“Yeni Müşteriyi Anlamak” panelinin katılımcıları (soldan sağa): Binnaz Uludağ Yiş (Doğuş Yeme-İçme, Turizm ve Perakende Grubu), Sezin Mızraklı Avalin (Teleperformance), Aslı Önder (PepsiCo İçecek), Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik (Pınar Online) ve Ekmel Nuri Baydur (Migros).

 

Digital AdviceLab kurucusu Berk Kuşaksız’ın (sol başta) yönettiği panelde, Ferkan Merdan (Vakıfbank), Nurçin Koçoğlu (Boyner Mağazacılık) ve Tolga Ünvan (MediaMarkt), pazarlamada verimliliğe ilişkin görüşlerini paylaştı.

 

(Soldan sağa) Banu Soyak (Lenovo Türkiye), Gülçin Aytemizel Telatar (Paycell), Emre Kurtoğlu (Teknosa), Begüm Arş Türk (Logo Yazılım) ve Nazım Erdoğan (Sahibinden.com) teknoloji sektörünün ajandasını tartıştı.

 

“Değişimi Yönetmek-2024 Planları” başlıklı panelde (soldan sağa) Burçin Çelik (CarrefourSa), Zeynep Eğrioğlu Tubek (SalesForce), Ceyda Ünal (Belbim), Esra Arslanbaş Kaynak (Otokoç Otomotiv), Sinan Seha Türkseven (Petrol Ofisi Grubu) ve Onur Yaprak (P&G) yeni yıl beklentileriyle kurumsal hedeflerini paylaştı.

 

Chippin CEO’su Sabri İnci, Fast Company Türkiye’nin Yazı İşleri Müdürü Mehtap Demir’in sorularını yanıtladı ve pazarlamada yeni nesil sadakat yönetimini anlattı.

 

INSPARK CEO’su Serdar Susuz (Soldan sağa), araştırmada ilk 5 sırada yer alanlardan Nazım Erdoğan, Burçin Çelik, Emre Kurtoğlu ve Ekmel Nuri Baydur’a sertifikalarını verdi.

 

Serdar Susuz, Esra Arslanbaş Kaynak (6’ıncı), Duygu Badem Uylukçuoğlu (7’inci),
Sinan Seha Türkseven (8’inci) ve Onur Kırıcı’nın (10’uncu) sertifikalarını verdi.

 

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

liderlerin-dijital-plani

Liderlerin dijital planı

Ozon’dan-Rusya-pazarına-giriş-fırsatı

Ozon’dan Rusya pazarına giriş fırsatı