in , ,

Ozon’dan Rusya pazarına giriş fırsatı

Rusya’nın en büyük e-ticaret platformu Ozon, 1998 yılında kuruldu, Türkiye’ye 2022 yılında girdi. Şirketin Türkiye Genel Müdürü Hazal Maraş, 200’den fazla çalışana sahip ekiple, iş dünyasına Rusya pazarını açmayı hedeflediklerini söylüyor. Hazal, yeni dönem için kritik bilgiler veriyor.

Ozon’dan-Rusya-pazarına-giriş-fırsatı

HAZAL MARAŞ
OZON GLOBAL MARKETPLACE TÜRKİYE GM

Rusya’nın en önemli e-ticaret platformlarından olan Ozon’un Türkiye operasyonu 2022 yılının Ağustos ayında kuruldu. Şimdi 10’u Türk olmak üzere 200’den fazla çalışanıyla Türkiyeofisi yoluna devam ediyor. Ozon Global Marketplace Türkiye Genel Müdürü Hazal Maraş, “Türkiye’deki ekibimiz, A’dan Z’ye ülkemizdeki tüm operasyonu yönetiyor ve partnerlere destek oluyor” diye konuşuyor.

Hazal Maraş, “Sahada olmaya özen gösterdiklerini”, iş ortaklarının ihtiyacını anlayacak bir strateji izlediklerini paylaşıyor. Maraş, Ozon’un Türkiye faaliyetleri için şu bilgileri veriyor:

OZON’UN SEKTÖRDEKİ FARKI

İş yapma kültürümüz, teknolojiyle entegre, genç ve dinamik bir yapı üzerine kuruludur. Hızlı ve sonuç odaklı bir anlayış benimseyen ekibimiz, zorluklar karşısında pes etmeyen ve sahada aktif olarak bulunan bir yapıya sahiptir. Amacımız, mutlu ve huzurlu bir çalışma ortamı oluşturarak hem ekibimizin hem de iş ortaklarımızın başarılı olmalarına katkıda bulunmaktır. İletişim ve çözüm odaklılık, eski çalışma kalıplarından sıyrılan ve başarıya ulaşmamıza yardımcı olan temel prensiplerimizdir.

1998’den beri büyüyen Ozon, Rusya’nın en büyük e-ticaret platformu ve pazaryerlerinden birdir. Bugün, 65 binden fazla çalışanıyla global bir ekibe sahiptir. 2018’de kurulan Ozon Global, 2022’den beri Türkiye’de faaliyet göstermektedir. Türkiye’deki ve Rusya’daki ekiplerimizle birlikte, 120 milyondan fazla son tüketicinin bulunduğu 11 farklı zaman diliminde Türk satıcıların ürünlerini Rusya’ya ulaştırmaktayız. Ozon, geniş ürün yelpazesi, uygun fiyatları ve hızlı teslimatı ile öne çıkmakta ve Türkiye’deki en bilinen pazaryerlerinden biridir.

TÜRKİYE’YE ÖZEL İLGİ

Ozon; geniş ürün yelpazesi, uygun fiyatları, hızlı teslimatı, teknolojiye yatırım ve müşteri odaklı yaklaşımı ve Türk ekibe hızlı ulaşılabilirlik ile rakiplerinden ayrılıyor. Bu özellikler, liderliğini korumasına ve Türkiye’de büyümesine olanak sağlıyor.

Ozon, Türkiye pazarını e-ticaret için önemli bir kaynak olarak görmekte ve Türk şirketlerine çeşitli fırsatlar sunmaktadır. Bunlar; Ozon Global’de 70 milyondan fazla aktif müşteriye ulaşma imkanı, lojistik hizmetler ve pazarlama desteğidir.

Türk şirketleri, [email protected] adresinden bize ulaşarak iş birliği olanakları hakkında bilgi alabilirler. Sisteme dahil olmak kolaydır ve Ozon, Türk şirketlerinin Rusya pazarına açılmasını desteklemek için çeşitli fırsatlar sunmaktadır.

YENİ DÖNEM HEDEFİMİZ

Ozon, önümüzdeki dönemde yüzde 70’ten fazla büyümeyi, satıcı sayısını ve ürün çeşitliliğini artırmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda teknolojiye ve satıcılara yatırım yapmayı, Türkiye’deki görünürlüğünü artırarak online ve offline etkinliklerle Türkiye’nin her noktasına ulaşılabilir olma amacındayız. Böylece Türk şirketlerinin Rusya pazarına açılmasını da desteklemeye devam edeceğiz.

RUSYA PAZARI NEDEN ÖNEMLİ

  • Geniş pazar Rusya, dünyanın en büyük 11’inci ekonomisidir ve 146 milyonluk nüfusa sahiptir. Bu durum, Türk şirketlerine, ürünlerini ve hizmetlerini satmaları için büyük bir potansiyel sunuyor.
  • Gelişmekte olan pazar Rusya, e-ticaret alanında hızla gelişen bir pazardır. Bu durum, Türk şirketlerinin bu pazardan pay almaları için önemli bir fırsattır.
  • Stratejik konum Rusya, Orta Asya ve Doğu Avrupa’ya açılan bir kapı konumundadır. Bu durum, Türk şirketlerinin bu pazarlara açılmaları için bir fırsat sunmaktadır.

OZON’A DAHİL OLMAK

Operasyonumuzda sisteme dahil olmak çok kolay. Bir şirketiniz ve vergi numaranızın olması yeterli. Sonrasını satıcı panelimizden (https://seller.ozon.ru/tr/), yönlendirmeleri takip ederek halledebiliyorsunuz. Daha fazlası için [email protected] adresinden bilgi alabilirsiniz.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Dijital-CMO’lar-2024-beklentilerini-konuştu

Dijital CMO’lar 2024 beklentilerini konuştu

Perakendeye-yeni-soluk-getirdik

“Perakendeye yeni soluk getirdik”