in , ,

“İlham veren teknolojilerle geleceği tasarlıyoruz”

Philips Ev Aletleri Orta Doğu, Türkiye, Rusya ve Afrika Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Milena Elmasoğlu, şirket olarak “yenilikçi teknolojilere” odaklandıklarını, bunu yaparken sürdürülebilir malzeme ve yaklaşımlar benimsediklerini söylüyor. Elmasoğlu, “Her teknolojimizde tüketicilerimizin hayatlarını ilham vererek kolaylaştırmaya çalışıyoruz” diyor.

_Orta-Doğu,--Türkiye,-Rusya-ve-Afrika-Bölgesi-Yönetim-Kurulu-Başkanı-Milena-Elmasoğlu

Milena Elmasoğlu

Dünyanın önde gelen küçük ev aletleri şirketi olarak Philips Ev Aletleri’nin en büyük önceliği; tüketicilerinin hayat tarzını yeniden şekillendirebilecek doğa dostu ve bireysel ihtiyaçlara göre kişileştirilebilen teknolojiler geliştirmek. Biz de tüm faaliyetlerinin merkezinde sürdürülebilirliği konumlandıran Philips Ev Aletleri Orta Doğu, Türkiye, Rusya ve Afrika Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Milena Elmasoğlu ile sektörde yarattığı farkı, dünyada tüketici tercihlerini, yeni nesil teknolojileri ve ürünlerinin inovasyon gücünü konuştuk:

Yenilikçi teknolojiler üretiyoruz

Tüketicilerimizin doğa dostu, sürdürülebilir ürün ve servisleri tercih ettiklerini ve tedarik zinciri sürecinin çok daha hızlı olmasını talep ettiklerini biliyoruz. Dünyanın önde gelen küçük ev aletleri şirketi olarak globalde 100 farklı ülkede faaliyet gösteriyoruz. 5 fabrikamız ve 10 Ar&Ge merkezimizle en büyük önceliğimiz her zaman tüketicilerimizin değişen ihtiyaçlarını karşılayan yenilikçi teknolojiler üretmek. İlham veren teknolojilerimizi tasarlarken, inovasyonu ve sürdürülebilirlik konusunu işimizin merkezinde konumlandırıyoruz.

Türkiye’deki köklü mirasımız sayesinde hemen hemen her evde bir Philips ürünü var. Bu da demek oluyor ki; tüketicilerimizin evlerinde Philips’e dair paylaşacak birçok hikayesi var. Tüketicilerimizle kurduğumuz bu güçlü bağda yatıyor. Biz de stratejimizi her zaman bu bağdan ilham alarak geliştiriyoruz. “Evleri, Yuvaya Dönüştürüyoruz” olarak yeniden şekillendirdiğimiz stratejimizle tüketicilerimize her gün daha sağlıklı, daha konforlu ve daha mutlu hissetmelerine yardımcı olmayı hedefliyoruz.

Hayatı kolaylaştıran inovasyonlar

Tüketicilerimize ilham veren ve günlük yaşamlarında fark yaratan teknolojilerle hayatlarını kolaylaştırmak, en büyük önceliğimiz. Sektörümüze yön veren teknolojileri geliştirmek için sürekli Ar-Ge yatırımı yapıyoruz. Dünyanın dört bir yanındaki Ar-Ge tesislerimizde çalışan global ekiplerimiz, yapay zekadan akıllı algıma teknolojilerine, lityum pillerden yüksek hızlı elektrik motorlarına kadar en yenilikçi ve üstün teknolojileri geliştirmeye odaklanıyor.

Evimizin kalbi olarak nitelendirdiğimiz mutfakta, tüketicilerimizin lezzetli, sağlıklı ve pratik yiyecekler yapmalarına imkân veren ürünler sunuyoruz. Evlerimizdeki havayı temizleyerek, tüketicilerimizin aileleri ile daha sağlıklı ve keyifli vakit geçirebileceği ortamlar yaratıyoruz. Zahmetsiz ve hızlı ütüleme çözümüne sahip ürünlerimiz ile tüketicilerimizin her gün kendilerini kıyafetleri ile özgürce ifade edebilmelerine imkân tanırken, yüksek performanslı süpürgelerimizle zemin temizliğini dert etmeden aile ve dostlarıyla birlikte olmanın keyfini çıkartmalarını önemsiyoruz.

Çığır açan teknolojilerimiz

Dünyada bir ilke imza atan Philips Airfryer’daki Smart Sensing teknolojimiz, mükemmel yemekler için süreyi ve sıcaklığı otomatik olarak ayarlama imkânı ile mutfakta yepyeni bir deneyim sunuyor. Tüketicilerimizin en büyük endişesine cevap veren ve sektörümüzde çığır açan OptimalTEMP teknolojimiz sayesinde ütülenebilen tüm kumaşlarda sıfır yanma riski garanti ediyoruz.

Entegre bir kamera ve yapay zekâ kullanarak kumaş algılama özelliğine sahip Active Sense teknolojimiz; mükemmel sonuçlar sunan zahmetsiz bir ütü deneyimi sunuyor. Süpürge kategorimizdeki PowerCyclone 10 teknolojimiz sayesinde ise; Türkiye’deki en yüksek emiş gücüne sahip torbasız süpürgelerini sunabiliyoruz. Hava temizleme kategorimizdeki AeraSense teknolojisi ise; havadaki virüs ve bakterilerin yüzde 99,9’unu temizleyerek tüketicilerimizin hayat kalitesini artırıyor.

Akıllı ev, sezgisel teknoloji!

Teknoloji sayesinde günümüzde tüm dünya giderek artan biçimde bağlı hale geldi. Akıllı cihazlar ve uygulamalar hayatımızın büyük bir parçasını oluşturuyor. Evlerimiz daha akıllı hale gelirken, teknolojilerimiz ise daha kişisel ve sezgisel hale geldi. Tüketicilerimizin mutfaktaki en büyük yardımcısı olan NutriU uygulamamız, insanların içlerindeki şefi ortaya çıkarmasını sağlayacak yüzlerce farklı lezzetli ve sağlıklı yemek tarifine sahip. Clean Home + uygulamamız da tüketicilerimize evlerinin hava kalitesini gerçek zamanlı olarak ölçe ve hava temizleme cihazına uzaktan da erişimi sağlayarak büyük bir kolaylık ve güven sağlıyor.

İlham veren teknolojilerle sürdürülebilir yeni evler

  • Bazlı malzeme
    Philips Ev Aletleri’nde inovasyonu ve sürdürülebilirliği bir araya getirerek dünyada bir kez daha bir ilki gerçekleştirdik. Doğal, kaliteli ve sağlıklı seçenekleri keşfediyoruz. Biyolojik bazlı plastiği ürün portföyümüze ekledik. Bitkilerden veya kullanılmış yemeklik yağ gibi diğer biyolojik malzemelerden elde edilen ve oldukça kaliteli olan alternatifleri değerlendiriyoruz.
  • Yüzde 100 doğa dostu
    Globalde lansmanını yaptığımız yüzde 100 sürdürülebilir serimiz, CO2 emisyonlarının ve su kirliliğinin azaltılmasına yardımcı olurken; toprak kaynaklarının genel kullanımını sınırlandırıyor ve geri dönüştürülebilir parçalarla yeni üretimi destekliyor.
  • En az etki
    İnovasyonlarımız ve malzeme yeniliklerimiz bizi daha doğa dostu bir geleceğe hazırlıyor. Mevcut malzemeleri başka bir amaca uygun hale getirerek ve yeniden kullanım için kendi malzemelerimizi tasarlayarak atıkları en aza indirebiliyor ve çevre üzerindeki etkimizi azaltıyoruz.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ingrun-Alsleben

Yaşam bilimleri şirketi Bayer daha iyi bir yaşamı hedefliyor

_Gedik-Yatırım-YKB-ve-CEO-Onur-Topaç

“Hedefimiz pazarı da büyütmek”