in , , ,

Markalamada Dünyanın En İnovatif Şirketleri

Avocados From Mexico, TikTok, Impossible Foods, Patagonia, Ford Motor Co., Converse, Yeti, New Balance, Dr. Bronner’s, Democratic Party of Wisconsin

markalama

01. Avocados From Mexico Belirli bir tür meyveyi, arzulanan bir nesne haline nasıl getirirsiniz? Bir etiket dışında herhangi bir ambalajı olmayan “Avocados From Mexico”, kimliğini market reyonlarının ötesine taşıyacak fırsatlar yaratarak, tüm evlerde bilinen bir marka haline geldi. Bu fırsatlar arasında şirketin Walmart.com’da, bir karaktere dayanan chatbot kullanmaya başlaması, Dallas’s AvoEatery adındaki kendi restoranını açması ve tüketiciler ve gıda hizmeti işletmecileri için menüdeki yeni öğeleri test etmesi sayılabilir. Sektörün ticaret birliği, Cindo de Mayo’da (Ç.N.: Meksika’nın Fransız ordularına karşı elde ettiği zaferin kutlandığı gün) #Homemadecinco hashtag’iyle bir sosyal kampanya başlattı. Kullanıcıları, bir “guakamole üreticisi”nden tarifler paylaşmaya, avokadoları mutfaktaki diğer malzemelerle birleştirmeye teşvik etti. Kampanya, 5,6 milyar izlenim elde etti. Nefis! Gelin, avokadoların Amerika’da nasıl, yeşil bir dalga yarattığına bakalım.

02. TikTok Chipotle’den e.l.f. Cosmetics’e, markaların hashtag meydan okumalarıyla, düet videolarıyla ve daha birçok şekilde, kültürel hareketler yaratmasına yardımcı oldu.

03. Impossible Foods Bitki temelli proteinine eti çağrıştıran bir kimlik kazandırdı.

04. Patagonia Şortlarındaki askıların etiketlerinin dahi iklim savunuculuğu için akıllıca bir platform görevi görebileceğini fark etti.

05. Ford Motor Co. Çok sevilen, tarihinde önemli yeri olan Bronco markasını piyasaya sunarak geleneklere meydan okudu.

06. Converse Yeni nesil, çeşitli all-star ürününü geliştirdi (Kamala Harris’in oldukça havalı biçimde Converse giymesi, bu kampanyayı güçlendirdi).

07. Yeti Sürükleyici, yaratıcı içeriklerle macerayı ve sanatı kutladı.

08. New Balance Kahwi Leonard’dan Coco Gauff’a kadar farklı, kalıpların dışına çıkan süper yıldızları ön plana çıkardı.

09. Dr. Bronner’s Psilosibinin yasallaştırılması için lobicilik yapmak amacıyla sabun kutularını kullandı.

10. Democratic Party of Wisconsin Çok sevilen film ve dizi oyuncularını yeniden bir araya getirdiği, viral olan sanal fon toplama etkinlikleri ile kısa sürede ciddi başarı yakaladı.

Meksika avokadoları, 2019-2020 arasında ABD ekonomisini nasıl besledi?

33,051 İŞ

ABD’de kişi başına avokado tüketimi

Avokadolu tost popüler bir yiyecek (ama o kadar da popüler değil)Kuşağı’nın avokado püresine olan sevgisi o kadar dillere destan ki, bu kuşağın finansal açıdan yaşadığı sıkıntıların suçlusu olarak görülüyor. İşin aslı:

Kaynaklar: “2020 Update: The Economic Benefits of U.S. Avocado Imports From Mexico,” Texas A&M University; Google Insights anketi; IRI/FreshLook

İLGİLİ İÇERİKLER

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

kurumsal-sosyal-sorumluluk

Tüketici Elektroniğinde Dünyanın En İnovatif Şirketleri

Bir alışveriş servisi daha: Beymen X-Press