in , , ,

Marketing Council’ın ilk buluşması

Ayşegül İldeniz’in başkanlığında 2024’te oluşturduğumuz ‘Marketing Council’ın ilk buluşması, yoğun bir katılımla gerçekleşti. Inspark ana sponsorluğunda ve Chippin’in co-sponsorluğunda gerçekleşen etkinlikte, yapay zeka destekli yeni dönem pazarlama stratejileri konuşuldu. CMO’luktan CEO’luğa geçiş yapan liderler de bu sürece nasıl hazırlandıklarını paylaştı…

marketing-council-in-ilk-bulusmasi

Fast Company Türkiye kurucusu M.Rauf Ateş, toplantının açılış konuşmasını yaptı, 2025 projelerinden söz etti.

Sipay CMO’su Tuğçe Erül’ün (sol başta) yönettiği “Dönüşüm Ajandası” başlıklı panelde, Burcu Civelek Yüce (Akbank), Meltem Bakiler Şahin (Vodafone Türkiye) ve Yasemin Şişik Çelikboy (Getir), yeni dönem hedeflerini paylaştılar.

 

Teleperformance Türkiye İş Geliştirme Direktörü Jülide Marangoz’un yönettiği “Yaratıcı Stratejiler” başlıklı panelde; Cennet Melis Uslukılınç (English Home), Emre Kurtoğlu (Teknosa) ve Nazım Erdoğan (Sahibinden.com) yer aldı.

 

“Antropolog Gözüyle Değişimi Anlamak” başlıklı sunumunu yapan, Mud On Shoes Kurucusu, sosyal antropolog Kurtuluş Kantar: “İnsanın en temel ihtiyacı bağ kurmak. Yaşamda kalma dürtüsünden çok daha kuvvetlidir” diye konuştu…

 

Rauf Ateş’in sorularını yanıtlayan Ayşegül İldeniz, önümüzdeki 10 yılda 15-20 trilyon dolarlık değer yaratması beklenen ‘Yapay Zeka’ alanındaki gelişmeleri ve yeni dönemde ortaya çıkacak sorunların nasıl çözüleceğine ilişkin görüşlerini paylaştı.

 

Next Akademi kurucusu Levent Erden’in yönettiği panelde, LC Waikiki Genel Müdürü Berna Akyüz Öğüt ve HDI Sigorta CEO’su Firuzan İşcan, CMO’luktan CEO’luğa geçişe nasıl hazırlandıklarını anlattı.

 

Suwen Pazarlama Direktörü Elif İsmailoğlu’nun sorularını yanıtlayan INSPARK Türkiye CEO’su Serdar Susuz, “Temelde yapacağımız şey, neyi unutacağımızı tespit etmek ve yaptığımız işleri nasıl daha farklı yaparız diye düşünmek” diye konuştu.

 

Önemli bir yarışmaya hazırlanan İstanbul Atatürk Fen Lisesi öğrencileri, etkinliğe katıldı ve CMO’lardan projeleri için destek sözü aldı.

 

Chippin CEO’su Sabri İnci, Fast Company Yazı İşleri Müdürü Mehtap Demir’in sorularını yanıtladı, oluşturdukları sadakat ve kampanya yönetimi platformuyla sundukları bütüncül çözümleri anlattı.

 

Digital AdviceLab Kurucusu Berk Kuşaksız, kurum olarak yaptıkları son ücret araştırmasının sonuçlarını paylaştı.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sanal Influencer’lar ve Reklamın Yapay Zeka Çağı

insani-dokunusu-gelistiren-markalar

İnsani dokunuşu geliştiren markalar kazanacak