in , ,

Perakendenin 2024 buluşması

Perakende dünyasının önde gelen liderleri, Fast Company Türkiye’nin, Birleşmiş Markalar Derneği’yle (BMD) birlikte düzenlediği “Perakende Buluşmaları ‘24” etkinliğinde bir araya geldi. 2024 beklentilerinin tartışıldığı panellerdeki konuşmacılar, dijitalleşmeden yapay zekaya, e-ticaretten değişen müşteri eğilimlerinin sektöre etkisine çeşitli konularda stratejilerini anlattı. INSPARK’ın ana sponsorluğunda, eLogo, Esas Gayrimenkul, GLOBALIT, Google Cloud Partner, Mimeda, Nebim Yazılım, Trendyol ve ÜÇGE’nin destekleriyle gerçekleşen etkinliğe perakende dünyasından 400’e yakın yönetici katıldı.

LiderinAjandasıCemB

M. Rauf Ateş’in sorularını yanıtlayan Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, mağazacılığa yaptıkları yatırımın 3-4 katını teknolojiye yaptıklarını anlattı.

 

BMD Başkanı Sinan Öncel, A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın 2023’teki başarılarından ötürü Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Mehmet Akif Üstündağ’a plaket verdi.

 

Perakende liderleri, toplantının başlangıcında 6 Şubat 2023 depreminde kaybettiklerimiz için saygı duruşunda bulundu.

 

Megamerchant CEO’su Yaman Alpata’nın yönettiği panelde, Jaklin Güner (Vakko),
Nükhet Filiba (Atelier Rebul) ve Zeynep Selgur (Sportive) yeni dönem hedeflerini paylaştı.

 

BMD Başkanı Sinan Öncel, toplantının açılış konuşmasında, üyelerle yapılan anketin sonuçlarını paylaştı.

 

BMD Başkanı Sinan Öncel’in sorularını yanıtlayan Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi Murat Ülker ile global dünyadaki rekabetin yarattığı riskler ve fırsatları paylaştı.

 

Google Cloud Kanal Lideri Serhan Yılmaz (solda) ve Global IT Teknoloji Direktörü
Burak Akusta, üretken yapay zekanın gelişimi ve şirketlerce kullanımı üzerine sohbet etti.

 

Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan, Güldeniz Ayral’ın sorularını yanıtladı ve
alışveriş merkezlerindeki Covid sonrası dönüşümü anlattı.

 

Etkinliğin destekçilerinden ÜÇGE’nin Yönetim Kurulu Başkanı Damla Aras, Mehtap
Demir’in sorularını yanıtladı ve perakende sektörüne yönelik hizmetlerini anlattı.

 

E-LOGO Genel Müdürü Başak Kural, “Dijital Dönüşüm Zamanı” başlıklı oturumda Mehtap Demir’in sorularını yanıtladı ve sektöre yönelik verimlilik artışı sağlayan çözümleri anlattı.

 

Toplantıda perakendede medya üzerine sunum yapan Mimedia CEO’su Kına Demirel, “2024 perakendede medya yılıdır. Biz de perakende datasını en iyi bilen şirketiz” dedi.

 

Talat Yeşiloğlu’nun sorularını yanıtlayan Trendyol Group CEO’su Erdem İnan, “Sınır ötesi e-ticaret daha da büyüyecek” dedi.

 


INSPARK CEO’su Serdar Susuz, yaptığı sunumda “Müşterilerin güvendiği şirketlerin daha başarılı olacağını düşünüyorum” dedi.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aileİşletmesi

Tarım Ödülleri sahiplerini buldu

platform-ekonomisinin-yukselisi

Platform ekonomisinin yükselişi