in ,

Yılların Bilgi Ve Tecrübesi ile Güvenli Konfor Sunuyoruz…

Kendi içinde akademisi olan, pandemi döneminde de öncesinde de ‘güvenli konfor’ sunma felsefesi ile çalışan Güvensan Tesis Hizmetleri, pandemiyle oluşan sağlık korkusu, panik ve artan müşteri hassasiyeti sonucunda çalışmalarını çeşitlendirdi. ‘’Bilgi ve tecrübemize müşterilerimizin taleplerini de ekleyerek bu sürecin kalıcı kültüre dönüşmesi için kararlılıkla ilerleyerek etkili ve hızlı sonuçlar aldık’’.

Pandemi sonrası sağlıklı çalışma ortamları yaratmak mümkün mü? Güvensan bu konuda neler yapıyor?

Yeni dönemde, genel uygulamada iş akış süreçlerinin müşteri bazlı ihtiyaçlara göre nasıl olması gerektiğini ve sisteme dahil edilmesi gereken ek ihtiyaçları da içeren hizmet sunumunu “Temizlik Kültür ve Vicdan İşidir “ başlığıyla tüm ekosistemimizle paylaştık. Mevcut sistemimizde buharlı sistem hijyen uygulaması, ULV hacim uygulaması ve yüzey dezenfeksiyon uygulaması gibi yöntemlerle dezenfeksiyon hizmeti veriyoruz. Ayrıca “Tesis Yönetim Hizmetleri” tanımı altında temizlik dışında, teknik bakım, Biyosidal ürün uygulama (İlaçlama) ya da halk sağlığı uygulamaları (İlaçlama), bitki bakım ve personel bordrolama ana başlıklarında da müşterilerimizin yanındayız.

Tedarikçi seçiminde göz önünde bulundurulması gereken kriterler nedir?
Tedarikçinizi yöneten olmak yerine tecrübesine, yetkinliğine güvendiğiniz tedarikçi ile yola çıkmak çok önemli. Önleyici faaliyet geliştireceğiniz öneri raporları ile tasarruf yapmak, bakım maliyetlerini azaltmak, çalışanın memnuniyeti, güveni ve verimliliği de aynı derecede önemli. Biz tecrübemiz ve bilgimizle geliştirdiğimiz hizmetlerimizle değer yaratmayı seviyoruz, farklı bakış açımızla yaratıcılığımızı müşterilerimizin faydasına sunuyoruz. Yönetilen firma olmak daha kolay ve risksiz; biz ise bildiğimiz işi yaparken değer yaratan -eğer bu risk ise- risk alan taraf olmayı istiyoruz. Yerel firma olmanın gücü ile sadece temizlik yapmıyor; değer katarak hizmet üretiyoruz. Özellikle insan kaynağının eğitimi çok önemli. Mavi Yaka’nın sektörel eğitimi, aidiyet duygusu ve kariyer planı Güvensan’ın öncelikli konularından. Bu nedenle müşteri mutlu, çalışan mutlu, kazanan ise verimlilik oluyor.

Süreç yönetiminde en güçlü olduğunuz noktaları paylaşabilir misiniz?

Hayatın temizlikle başlayıp temizlikle bittiği felsefesi ile hareket ediyoruz.
Öncelikle müşteri deneyimlerini CRM uygulamaları ve farklı yazılımlar üzerinden takip edip, yüz yüze görüşmelerle memnuniyeti en üst seviyede tutuyoruz. Güvensan olarak, tüm hizmetlerimizde paydaşlarımızın (çalışanlarımız, müşterilerimiz ve sunduğumuz hizmetlerden etkilenen 3. kişiler) sağlığına, güvenliğine ve mutlaka çevreye olan etkilerine önem veriyor; sorumluluklarımızın bilincinde olarak hizmet sunuyoruz. Uygulama yapacak olan personelin gerekli yetkinliklere sahip olması ve uygulama sırasında kullanılacak ürünlerin Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması, hizmetin amacına uygun gerçekleşmesindeki en büyük gereklilik. Eğitim konusundaki hassasiyetimiz, kendi içimizde bir Akademi kurmaya kadar götürdü. Güvensan Akademi ile sürekli ekibimizi eğitiyor ve güncel kalmalarını sağlıyoruz. Ayrıca Güvensan ekibi dışında da sektöre eğitimli insan kazandırıyoruz.

Yaptığınız her işte bir felsefe arıyorsunuz. Nedir sizin felsefeniz?
Güvensan’da toplumsal değişime aracılık etme motivasyonu ile farklı ve yeni projeler üretiyoruz. Ben hem kişisel olarak hem de şirketlerimde çalışan arkadaşlarımla toplumsal bütünlüğü sağlayarak, farkındalığı ve ortak verimliliği artırmayı amaçlıyorum! Yıllardır kadın istihdamı&girişimciliği ve toplumsal cinsiyet eşitliği için çalışıyorum. Gençler çok önemli. 2004 yılından beri STK faaliyetlerimde gençlerle birlikte çok proje yaptık, gençleri dinlemeyi, birlikte çalışmalar yapmayı çok önemsiyorum. Ayrıca birlikte çalıştığımız çalışma arkadaşlarımın Türkiye’de mavi yakanın algısını değiştirmeyi kendime hedef olarak koydum. Güvensan altında ‘Sosyal Fabrika’ yapılanmamız var ve sosyal sorumluluk çalışmalarımızı bu çatı altında topluyoruz. Amacımız, fırsat eşitliğine ve toplumsal gelişime aracılık etmek. Atatürk, çalışanların yüksek standartlarda, her türlü imkandan yararlandıkları “sosyal fabrikaları” Anadolu’nun her yanına yaymayı planlamıştı.

Atatürk’ten aldığımız bu ilhamla toplumsal gelişim için üretmeye, hizmet vermeye devam edeceğiz. Her işletme değişim elçisi olmalı. Şirketlerin kâr ve ticaret odaklı faaliyetler dışında toplumsal çalışmalar yaparak sosyal değişime de aracılık etmeleri gerektiğine inanıyoruz. Yaptıklarımız değil duygularda bıraktığımız izlerin kalıcı ve unutulmaz olduğunu biliyoruz. Mavi yaka ve beyaz yaka çalışanlarının bir araya geldiği, iş hayatında yaşanan sorunların, karşılıklı algınının, beklentilerin dile getirildiği bir konuşma serisi olan “İki Yakamızı Bir Araya Getirdik” projemiz çok yakında başlıyor.

Dezenfeksiyon Hizmetinde Önemli Başlıklar
• Kullanılacak ürünlerin Sağlık Bakanlığı’nın açıkladığı ürün listesinde olması,

• Uygulanacak ürünün “Biyosidal Ruhsatları ve MSDS”lerinin olması,

• Uygulama yapacak firmanın “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi & Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Uygulama İzin Belgesi’nin olması,

• Uygulama yapacak firma tarafından kullanılacak ürünler hakkında genel bilgilendirmelerin yapılması.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İş dünyasından haberler

Ofiste paradigma değişiyor