in ,

Gerçek Kar & Yeni Müşteri

İş dünyası ‘Geleceğin Müşterisi’ni tartıştı

Gerçek-Kar-ve-Yeni-Müşteri

 

İş dünyasının önde gelen liderleri, 17 Mart sabahı, geleceğin müşterisini ve kâr odaklı sürdürülebilir büyüme stratejilerini konuşmak üzere fiziksel ortamda bir araya geldi. Fast Company Türkiye tarafından Simon Kucher & Partners’ın desteğiyle düzenlenen toplantıda, CEO’lar geleceğin iş modellerini, müşteri beklentilerini yönetmeyi ve şirketlerin nasıl dönüştüğünü anlattı. Gerçek Kâr& Geleceğin Müşterisi buluşmasına, ‘Hidden champIons’ (Gizli devler) konseptinin yaratıcısı ve “Gerçek Kâr” kitabının yazarı Hermann Simon da onlIne bağlantıyla katılarak Türkiye’deki CEO’lara seslendi…

M. Rauf Ateş (Fast Company Türkiye kurucusu)

 


Madhavan Ramanujam (Simon-Kucher&Partners Kıdemli Ortak & Asya Pasifik Bölgesi Lideri

 


Leyla Alaton (Alarko YKÜ), Tuncay Tütek (Getir CEO), Arzu Aslan Kesimer (Yıldız Ventures CEO) ve Cem Balıkçıoğlu (Simon-Kucher&Partners, Yönetici Ortağı)

 


Selim Akın (Akın Holding Başkan Vekili), Cenk Alper (Sabancı Holding CEO), Atalay Gümrah (Eczacıbaşı CEO) ve Mert Terzioğlu (Simon-Kucher&Partners, Yönetici Ortağı)

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

donus-cephesi

Dönüş Cephesi!

3-benzemezin-basari-formulu

3 benzemezin başarı formülü