in , ,

5 sayıda 20 yıllık mesafe

editor-5-sayida-20-yillik-mesafe
M. Rauf Ateş

Yayına başladığımızdan bu yana “Fast Company nasıl gidiyor?” diye soran iş insanları dostlarımız hep oldu. Sağ olsunlar desteklerini, iyi dileklerini hiç esirgemediler. Uzun süre bu soruya “Çok iyi gidiyor.” yanıtını verdim. Son birkaç haftadır ise şunu paylaşıyorum: “5 sayıda 20 yıllık mesafe aldık.”

Gerçekten de öyle oldu. Sanki 5’inci değil, 50’nci sayıyı yapıyormuş gibi hisse kapılıyorum. “Dergiyi ilk defa duydum” diyen kimseye rastlamıyorum.

Şirketler ve liderleri, sanki hep buradaymış gibi ilanları, içerikleri ve etkinliklerdeki işbirlikleriyle destekliyorlar. Örneğin bir etkinliğimiz davetlilerimiz tarafından 2 bin 500 (3 bin de Youtube) tarafından izleniyor. En son yaptığımız Culture 2.0 Zirvesi, 1500 kişinin katılımıyla gerçekleşti.

İlk sayıda yazmıştım. Tekrar altını çizip, bu tablo için teşekkür etmek istiyorum. “Sermayemiz güven” diye başlamıştım. Uzun yıllara dayalı dostluklar, işbirlikleriyle desteklenen güvenle, hiç yatırım almadan (Birkaç önemli iş adamının ortak olarak adı geçiyor. Tamamen kendi girişimimdir) yola çıktım.

Binlerce teşekkür ediyorum. Umarım bu güvene layık oluyoruzdur. Lütfen önerilerinizi, eleştirilerinizi yazın. Yeni bir yol, yeni bir içerik ve etkinlik yaklaşımıyla yola çıkmıştık. Her zaman “Orada olan”, iş dünyasının bir parçası gibi çizgi izleyen bir dergi/platform olacağız. Görüşleriniz bize güç verecektir.

KOÇ’TA YÖNETİM STRATEJİSİ Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu ile çok ilgi çekeceğini düşündüğümüz bir söyleşi yaptık. Profesyonelleşmede Türkiye’nin en önde gelen kurumu olan Koç Holding’in, yeni yetenek almadan terfi etmeye, yedeklemeden eğitim politikalarına kadar geniş bir konuyu konuşma şansımız oldu.

Sanıyorum, yöneticiler/yönetici adayları hem de diğer şirketler için iyi bir rehber oldu. Büyük bir şirketin “lider yetiştirme/geliştirme” stratejisinden bence alınacak çok dersler var. Levent Bey ve ekibine zaman ayırdıkları için tekrar teşekkür ediyorum.

REKOR İLGİ Fast Company dergisinde ana strateji olarak “yenilik” peşindeyiz. Bu kapsamda etkinliklerde, araştırma ve özel listelerde bu yoldan gidiyoruz. Corporate Culture 100 listesi ve ardından gelen Culture 2.0 etkinliği bu düşüncenin ürünü… 1500’e yakın kişinin katılımı ve büyük ilgiyle tamamladık.

Bu sayıda yayınladığımız IMPACT adlı dergi ve 9 Ekim’de önemli isimlerin katılımıyla gerçekleşecek IMPACT Summit (Etki Zirvesi) de böyle bir çalışma olacak.

Şubat ayından bu yana yayınladığımız araştırma ve yaptığımız etkinliklerin hepsi ses getirdi. Ancak, IMPACT dergisi sanıyorum “bir rekor” olacak. İlk defa özel bir dergi böylesine büyük bir ilgi gördü. Aynı şekilde IMPACT etkinliği de… Ben destek veren bütün dostlara teşekkür ediyorum.

Son olarak 14 Ekim’de sevgili Hamdi Ulakaya’nın katılımıyla CEO Council’in ilk buluşmasını yapacağız. Bunun ayrıntılarını paylaşacağım.

Gelecek sayıya kadar hoşça kalın.
Saygılarımla…

Yazar: Rauf Ateş

Fast Company Türkiye Kurucusu

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

girisimci-genc-liderler

Hüsnü Özyeğin girişimci ve genç liderlerin sorularını yanıtlıyor

Yeni kuşak bizden uzaktan çalışma modeli istiyor