TRADING UP!
Neil Fiske ve Michael Silverstein’ın ortak ürünü olan Trading Up kitabını, yeni ürün geliştirmek isteyen tüm marka yöneticilerine ve girişimcilere tavsiye ederim. Kitap, ABD ve Avrupa tüketicilerinin ürün seçimlerinin nasıl değiştiğini ve yenilikçi ürünlerin nasıl olması gerektiğini örnekleriyle anlatıyor.
NE ZAMAN Daniel H. Pink tarafından yazılan bu kitap, hem iş hem de özel hayatınızda zaman yönetimi açısından çok başarılı tespitlere ve karşılığını fazlasıyla göreceğiniz tavsiyelere sahip. Maraton koşmuş biri olarak, kitabın en can alıcı noktası bence “Bitişler” bölümünde saklı. Maratonda, bitiş çizgisine yaklaştıkça daha fazla çaba gösterip, çok daha başarılı oluyoruz.
ŞİRKETLER YILDIZ
ÇALIŞANLARINI NEDEN KAYBEDER?
Canan Duman’ın bu kitabı, sadece işverenlere değil, öğrencilere ve adaylara da mesaj veriyor. Çünkü, dünyanın önde gelen teknoloji şirketleri, adayların vizyonlarına ve gelecekte kendilerini nerede görmek istediklerine bakıyor. İşverenler kadar öğrencilere ve adaylara da düşen büyük sorumluluklar var.
Murat Erkan / Turkcell CEO