in , , ,

50 Dijital CMO’yu global jüri seçti

Teknoloji odaklı pazarlama stratejisi uygulayan ‘Dijital CMO’ları belirlemeyi amaçlayan araştırma, Türkiye’de bir ilk olarak Fast Company tarafından açıklandı. Aralık sayımızda sonuçlarını yayınladığımız araştırmanın ödül töreni de Inspark, Salesforce ve Menarini sponsorluğunda yapıldı. Başkanlığını efsanevi reklamcı Sir Martin Sorell’in yaptığı jürinin seçimleri sonucunda oluşan “Dijital CMO 50” listesine giren pazarlama liderleri, törenle sertifikalarını aldı.

50-Dijital-CMO’yu-global-jüri-seçti

Farklı şirketlerden gelen başvuruları WPP’nin eski başkanı Sir Martin Sorell başkanlığındaki bir jüri tarafından, yapılan başvuru metinleri üzerinden değerlendirildi ve DİJİTAL 50 CMO listesi ortaya çıktı.

Next Akademi’nin kurucusu Levent Erden’in (sağ başta) yönettiği “Dijital Fark” başlıklı panelde (soldan sağa) Yalçın Sezen (Türkiye İş Bankası), Rana Şengil (Menarini Türkiye), Pelin Akın Çiftçioğlu (Little Caesars), Meltem Bakiler Şahin (Vodafone Türkiye) ve Burcu Civelek Yüce (Akbank), CMO’nun yeni ajandasını anlattı.

 

Fast Company Türkiye’nin kurucusu Rauf Ateş, ‘Zirve’nin açılış konuşmasında, araştırmayı farklılaştırmak için izlenen metodolojiyi anlattı ve ilk 50’de yer alan CMO’ları kutladı…

 

Fast Company Türkiye Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’nun yönettiği “Teknolojiye Yön Verenler” başlıklı oturuma katılan (soldan sağa) Pınar Lafçı (Dominos Türkiye), Nazım Erdoğan (Sahibinden.com), Evren Dereci (KoçSistem), Duygu Badem Uylukçuoğlu (Vestel) ve Banu Soyak (Lenovo Türkiye) şirketlerinde uyguladıkları pazarlama stratejilerini paylaştı.

 

Araştırmada ikinci sırada yer alan Trendyol’un CMO’su Erdem İnan (solda), ‘Pazarlama&Teknoloji’ başlıklı oturumda Inspark CEO’su Serdar Susuz’un sorularını yanıtladı.

 

Sir Martin Sorrell, Fast Company Türkiye Yazı İşleri Müdürü Mehtap Demir’in sorularını yanıtladı ve ‘dijital CMO’nun yol haritasının ne olması gerektiğini anlattı.

 

Türkiye’de ilk kez yapılan araştırmada birinci sırada çıkan Arçelik CMO’su Zeynep Yalım Uzun, ödül töreninin sponsorlarından Salesforce Pazarlama Çözümleri Ülke Müdürü Orçun Fıstık’ın sorularını yanıtladı ve yeni dönemin önceliklerini anlattı.

 

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Digital-Money’de-büyük-buluşma

Digital Money’de büyük buluşma

CEO’lar-2021’in-son-zirvesinde-buluştu

CEO’lar 2021’in son zirvesinde buluştu