FOTOĞRAF: JANELLE JONES
01. Microsoft
Karbon nötr olma yolunda oldukça iddialı, kısa ve uzun vadeli hedefler belirledi.
02. Grove Collaborative
Plastiği ürünlerinden tamamen kaldırmaya söz verdi.
03. Capital One
Daha fazla sayıda çocuğun teknoloji merakını beslemek amacıyla, kodlama eğitimlerinin verildiği sanal bir yaz kampı tasarladı.
04. Logitech
Tüketici elektroniği tasarım şirketi, ürünlerini bir ayak izi numarasıyla etiketlemeyi taahhüt etti ve “toplam karbon şeffaflığı” sözü verdi. Evrensel olarak okunabilir sembollerle birlikte, 2025’e kadar şirketin portföyündeki tüm ürünlere basılacak olan bu sayılar, müşterilerin bilinçli kararlar vermelerini ve kendilerini sorumlu tutmalarını sağlıyor.
Jacob Pinson (Logitech)
05. Clio
Pandemi döneminde, ücretsiz hukuki uzmanlığa erişimi arttırdı.
06. Verizon
Düşük gelirli çocukların internete erişmesini sağlayarak “ödev uçurumu”nu kapattı.
07. Bitwise Industries
Teknoloji alanındaki know-how’ından yararlanarak insanlara yiyecek ve içecek sağladı.
08. AmBev
Halihazırda kullandığı malzemelerle, pandemi döneminde yaratıcı yardımlar ve inisiyatifler tasarladı.
09. Lackawanna College
Liseden üniversiteye geçiş dönemini, finansal ve kültürel anlamda kolaylaştırdı.
10. Twisted X
Pirinç kabuğu, yosun, şişe mantarı ve pekmezden rahat ayakkabılar tasarladı.