in

Employer Brands 2023

İŞVEREN MARKASININ YÜKSELİŞİ
Betterteam’in araştırmasına göre, çalışanların yüzde 50’sinin, “çok yüksek maaş” önerseler bile, algısın olumsuz, işveren marka düzeyi düşük şirketlerde çalışmayı istemiyor. Bunu destekleyen bir başka araştırma ise Harvard Busines School’da gerçekleştirilmiş. O da “işveren markası” olamayan, saygınlık düzeyi şirketlerin, çalışan çekmek için en az yüzde 10 daha fazla ödemek zorunda kaldıklarını ortaya koyuyor. “En saygın” şirketlerde iş fırsatı çıktığında, çalışanların yüzde 92’si ‘olumlu yanıt vereceğini’ paylaşıyor.
Aslında başka istatistikler de paylaşmak mümkün… Artık şirket ve çalışan ilişkisi eskisi gibi değil. Yeteneği tutmak ve çekmek giderek daha kritik hale geliyor. İşverenler, farkı, yeteneklerin yarattığının çok iyi farkında… En iyileri, yüksek performanslı, “çalışan dostu şirketlerin” çektiğini yakından izliyorlar. Bu nedenle de Employer Branding (İşveren Markası) konusu giderek daha fazla önem kazanıyor, şirketlerin ajandasında üst sıralara çıkıyor.
Biz de bu nedenle Employer Brands dergisini yayınlamaya başlamıştık. Artan ilgi ve başarı hikayelerinin sayısındaki yükseliş, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.
Bu sayıda yer alan şirketleri kutluyor, katılımları için teşekkür ediyoruz.

Buradan okuyabilirsiniz

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bu-ayin-onerileri

Bu ayın önerileri

global-trends-summit

Global Trends Summit