Teknoloji şirketine dönüşmek!
Geçmiş sayılarımızda “her şirket, teknoloji şirketine” dönüşüyor konulu bir araştırma yayınlamıştık. Son bir yılda bu yaklaşımın yayıldığına tanıklık ediyoruz. Yakın zamanda gerçekleştirdiğimiz ve Fast Company’de yer verdiğimiz liderler buluşmasında da bu konudaki stratejileri dinlemiştik.
Digital Companies özel dergisinin bu sayısında da “teknoloji şirketine dönüşme” stratejisinin izlerini göreceksiniz. Şirketler, sadece cihaz ve yazılım almayı değil, daha kapsamlı bir vizyonu kendileri için benimsemeyi tercih ediyorlar. İlerleyen sayfalardaki lider röportajlarına bu açıdan bakmanızı da öneririz.
Geçen yıllarda olduğu gibi Digital Companies dergisine ilgi büyük oldu. Katılan bütün şirketlere teşekkür ediyoruz.
Bir sonraki özel dergimiz Customer Centric olacak. Orada da müşteri odaklı şirketlerin öykülerine yer vereceğiz.
Yeni sayıda görüşmek üzere.
DERGİYİ BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ