KÜRŞAT KÖZ
Müşteriyi “en doğru sigorta ürününe, en uygun fiyatla ulaştırma” anlayışı ile yola çıkan Sigortambir, sigortaya dair oluşan tüm sorunları tarihe karıştırmak üzere tüketicilerle buluşuyor. Trafikten konuta, sağlıktan hayat sigortasına kadar birçok alanda hizmet veren Sigortambir, 7 gün 24 saat sağladığı hizmet ve bünyesindeki donanımlı sigorta uzmanları ile en düşük maliyetle, en iyi hizmeti sunuyor.
Yeni platformları ile ilgili olarak önemli açıklamalarda bulunan Sigortambir Genel Müdürü Kürşat Köz, “Geleneksel sigortacılık çözümlerini bir kenara bırakarak tamamen tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine göre tasarlanmış ürünleri müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Tüm alternatifleri bir arada sunarak en uygun fiyat ile sigortasız tüketicileri sigortayla tanıştırmak, aynı zamanda DASK, trafik sigortası gibi zorunlu sigorta poliçelerine sahip olduğu halde sigorta bilinci olmayan bizim sigortasız olarak tanımladığımız kitleye sigorta bilincini aşılamak en büyük hedefimiz.
Türkiye, sigorta sektörü açısından yüksek potansiyel barından güçlü bir pazar. Sigorta sektörünün genel bir fotoğrafını çektiğimiz zaman da mevcut sigortalıların aslında bizim ‘Sigortasızlar’ diye tanımladığımız bu kümeden oluştuğunu gördük. Yani sahip olduğu poliçenin kendisine sunduğu faydaların farkında olmayan, sadece zorunlu olduğu için; kendilerine dayatılan sigorta ürünlerini satın alan tüketicilerden bahsediyoruz.
Sigortambir olarak; müşterilerimizi tanıyıp ihtiyaç ve beklentilerine en uygun ürün ve hizmetleri, kurumsallığın getirdiği profesyonellikle sunuyoruz. Yani tüketiciye kendileri için en doğru ürünü ‘Sigortambir ile Birden Bul’ diyoruz. Bu yaklaşımla 2023 yılının ilk yarısına kadar 1 milyon tüketiciye dokunmayı hedefliyoruz” dedi.
NİTELİKLİ BÜYÜME DÖNEMİNDEYİZ
Özellikle geride bıraktığımız son iki yılda yaşadığımız üzücü sel, deprem, yangın, heyelan, dolu gibi afetlerin yanı sıra içinde bulunduğumuz pandemi döneminin tüketicilere sigortanın önemini tekrar hatırlattığını vurgulayan Köz, “Vatandaşımız artık hiç olmadığı kadar sigortaya önem vermeye başladı. Bu çok sevindirici. Bizler de sigorta bilincinin toplumumuzda daha yüksek seviyelere ulaşmasını istiyoruz. Pandemi gerçeğiyle sigorta sektörü de yeni bir nitelikli büyüme evresine geçmiş oldu” açıklamasını yaptı.
SİGORTA BİLİNCİ OLUŞTURACAĞIZ
Müşteri memnuniyetinin önemini dile getiren Köz, “İş süreçlerimizi sürekli geliştireceğiz. Müşterilerimizin her an yanında olup onları en iyi biz tanıyacağız. Hayatlarını kolaylaştırırken beraber kazanacağız” şeklinde konuşurken “En büyük kaybı maalesef nüfusumuzun yaklaşık yüzde 60’ına denk gelen, bankacılık ve sigortacılıkla hiç ilişki kurmamış tüketicilerde görüyoruz.
Sigortambir’in de odak noktası bu tüketiciler; aynı zamanda DASK, trafik sigortası gibi zorunlu poliçelere sahip olduğu halde sigortanın faydaları konusunda bilinç düzeyi düşük vatandaşlar. Sigortalı olmanın avantajlarını her platformda anlatarak, vatandaşımızı gerçek sigortalı seviyesine taşımak istiyoruz. Bu alanın göz ardı edilen bir de sosyolojik boyutları var. Tüm bu hedefler doğrultusunda 2023 yılına kadar 1 milyon müşteriye çok kanallı bir strateji ile ulaşacağımızı öngörüyoruz” dedi.
Tüketiciler, www.sigortambir.com vasıtasıyla Türkiye’nin dev sigorta şirketlerinden trafik ve kasko sigortası, DASK, konut sigortası, tamamlayıcı sağlık sigortası, ferdi kaza sigortası, özel sağlık sigortası, iş yeri sigortası ve cep telefonu sigortası için en iyi teklifleri en uygun fiyatlarla karşılaştırmalı olarak BİR’den bulabilecekler.
“YENİ NESİL INSURTECH PLATFORMUYUZ”
Sigorta sektöründeki önemli girişimlerden biri olarak dikkat çeken ve kendilerini “Yeni Nesil Insurtech Platformu” olarak tanımlayan Sigortambir, en uygun fiyatla, birçok alternatifi bir çatı altında toplayan yapısıyla tüm kanallardan tüketicilerin karşısına çıkıyor. Sigortacılığın yıllar içerisinde sınırlı ve yavaş bir büyüme eğilimine girdiğine dikkat çeken Köz, “Sigortambir olarak sektöre farklı bir bakış açısı kazandırmak istiyoruz ve dijital dünyaya yeni bir soluk getiriyoruz.
Sigortanın günümüz dünya dinamiklerinde lüks değil; zorunlu bir ihtiyaç olduğu algısını oluşturarak dönemin gerekliliklerine anlık, rasyonel ve çevik karşılıklar vereceğiz. Böylece sigorta ürününü vazgeçilmez kılarak sektöre dinamizm katacağız” dedi.
ADVERTORIAL