in , ,

Hemington’dan moda kapıda farkı

Türkiye’nin “sürdürülebilirlik” ve “inovasyon” konularında öne çıkan erkek giyim markası Hemington, fark yaratan yeniliklerine 2021 yılında da devam ediyor. Hemington CEO’su Umut Boz, “Online mağazacılıkta bir ilk olan bu uygulama ile müşterilerin zihinlerindeki ‘acaba üzerime uyar mı’ sorusunu ortadan kaldırıyoruz” diyor ve ekliyor: “Artık Satış Danışmanımız müşterimizin online mağazamızdan satın aldığı ürünleri tüm bedenleri ile ve dilerse kombin önerileri ile kendisine götürüyor, müşterimiz hangi beden üzerine uyarsa onu seçiyor. Böylece değişim ile uğraşmıyor; ayrıca seçtiği ürünlere uyan kombin önerilerini evinin veya iş yerinin konforunda deneyimleyebiliyor.

hemington
Umut Boz – Hemington CEO’su

Hemington olarak erkek giyim deneyimini yeni bir seviyeye çıkartıyoruz. Sürdürülebilir moda ilkemiz doğrultusunda ve yüzde yüz doğallık prensibimizle ürettiğimiz ürünlerimizde kullandığımız elyafları dünyanın en özel coğrafyalarından özenle seçiyoruz.

Merino yününü Avustralya’dan, saf kaşmiri Moğolistan’dan, ipeği Çin’den ve pamuğu Mısır’dan getiriyor, Türkiye’deki kendi tesislerimizde yüksek teknoloji ve beraberinde zanaatkar el işçiliği ile dört mevsim giyilebilen mükemmel kıyafetlere dönüştürüyoruz. Sadece ipliklerimiz değil, kullandığımız tüm aksesuar, düğme ve kumaşları da tamamen doğal elyaflardan seçiyoruz.

Kolaylıkla kombinlenebilen, rahat kalıplı, doğal dokularıyla nefes alan ve terletmeyen, tüm gün konforlu hissettiren şık ve fonksiyonel ürünler tasarlayarak müşterilerimizin gardıroplarında zamansız yaşayacak kilit parçalar sunuyoruz. Günün her anı şık görünen tasarımlarımız ile yoğun bir tempoya sahip erkeklerin hayatını kolaylaştırıyoruz. Oluşturduğumuz her koleksiyonla ve örneğin Moda Kapıda hizmetimiz gibi hayata geçirdiğimiz her yeni servis ile müşterilerimize benzersiz bir alışveriş deneyimi sunuyor ve kendilerini özel hissettiriyoruz.

Moda Kapıda ne getiriyor?

Moda Kapıda Türkiye’de online mağazacılıkta bir ilk olan özel servis uygulamamız. Hemington ürün kalitemize paralel olarak kurguladığımız hizmetlerimize Moda Kapıda ile bir yenisini ekledik. Bu yeni servisimiz sayesinde online müşterilerimizin zihinlerinden “Acaba üzerime uyar mı?” sorusunu siliyoruz; çünkü müşterimizin satın aldığı ürünün bir alt ve bir üst bedenlerini özel satış danışmanı ile götürüyor, hangisi üzerine uyarsa onu seçmesine imkan tanıyoruz. Böylece müşterimizin satın aldığı ürün şayet üzerine uymaz ise değişim/iade gibi zahmetlerle uğraşmıyor. Yine bu hizmet kapsamında müşterilerimize satın aldıkları ürünlerle kombinleyebilecekleri ürünleri sunan özel stil danışmanlığı hizmeti de veriyoruz. Müşterimiz ek ürün talep ederse hemen orada Uzaktan Satış sistemimiz ile zahmetsizce satın alabiliyor. Müşterilerimiz evlerinin veya ofislerinin konforunda Hemington mağaza deneyimini yaşayabiliyorlar.

Yeni uygulamanın kapsamı

İlk etapta İstanbul’da başlattığımız Moda Kapıda uygulamamızı bu sene Ankara, Bursa ve İzmir’de de hayata geçirdik. Online alışveriş deneyiminde yeni bir dönem başlatan Moda Kapıda uygulamamızla öncelikli amacımız, yoğun hayat temposuna sahip erkeklerin hayatlarını kolaylaştırmak, seçtiği ürünleri kendini konforlu hissettiği ortamda denemesini sağlamak, küçük ve büyük gelmesi gibi kaygılardan uzak bir şekilde alışveriş yapmasına imkan sunmaktı.
Tüm ürün ve modellerimizde geçerli olan bu uygulama hangi ürünü seçeceğine veya nasıl kombin yapacağına karar veremeyen müşterilerimiz için en mükemmel seçenek haline geldi.

Uzman satış danışmanımız birden fazla model ve bedenden oluşan kombin önerileriyle müşterimizin belirttiği adrese gidiyor,  müşterinin kendisine en uygun beden ve ürünlere karar vermesinde yardımcı oluyor. Mağazada verilen özel servis olanağını, kişinin dilediği yer ve saatte kendisine sunma imkanı sağlanıyor.

MODA DÜNYASINDAKİ 3 FARKIMIZ

KALİTE Moda dünyasında yarattığımız birincil farkın kalitemiz olduğunu söyleyebiliriz. En özel iklimlerden özenle seçilen tamamen doğal ipliklerimiz her sezon birbirinden farklı hikayelerle hayat buluyor.

PREMIUM HİZMET İkinci farkımız, müşterilerimize sunduğumuz “Premium” hizmetlerimizdir. Bunu üstüne basarak söylüyoruz, çünkü gerçek anlamda bu alana büyük yatırım yapıyoruz. Müşterimizin mağazamızdan ayrılırken kendisini mutlu ve keyifli hissetmesi bizim için çok önemli. Online sitemizdeki özel hizmetlerimizden faydalanırken duyduğu haz ve kendisini ayrıcalıklı gördüğü hissiyatı önem verdiğimiz diğer kritik konular.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Üçüncü farkımız ise sürdürülebilir bir anlayışla zamansız tasarımlara sahip, tüketim bilinci ile değil sorumluluk bilinci ile tasarlanmış koleksiyonlar sunmamız. Türkiye’de “sürdürülebilir marka” trendinin öncüleri arasında yer alıyoruz.

MODA KAPIDA ÜCRETLİ Mİ?

Müşterilerimize “Acaba bedenime uyar mı?” kaygısı yaşatmadan; bambaşka bir alışveriş deneyimi ile kolaylıkla seçim yapma rahatlığı sunan Moda Kapıda hizmetimiz için ek bir ücret ödenmesine gerek yoktur. hemington.com.tr’den belirli bir tutarın üzerinde alışveriş yapan tüm müşterilerimiz, Hemington müşteri hizmetleri temsilcisi tarafından aranıyor ve Hemington Uzman Satış Danışmanı ile görüşme için randevu oluşturuluyor. Böylelikle Moda Kapıda ile Hemington mağazasını müşterimizin ayağına götürmüş oluyoruz.

ADVERTORIAL

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haluk-Kayabasi

Kibar Grubu’nun Sürdürülebilirlik Stratejisi

Bilfen-Şirketler-Topluluğu-Yönetim-Kurulu-Başkan-Vekili-Fatih-Öztürk-10

Eğitimin yeni normali