in ,

Dijital Pazarın Yeni Oyuncusu: PınarOnline

Türkiye’nin en köklü ve küresel markalarından Pınar, sahip olduğu tüketici odaklı bakış açısının (D2C – Direct to Consumer) bir yansıması olarak pratik ve avantajlı alışveriş deneyimi sunduğu Türkiye’nin Yeni E – Ticaret Platformu “PınarOnline” platformunu kurdu. Pınar’ın et, süt, su ve içecek ürün gruplarından 300’e yakın ürününün aynı çatı altında tüketicilerle buluştuğu PınarOnline’a www.pinaronline.com web sitesinden ve PınarOnline mobil uygulaması üzerinden erişiliyor.

_PınarOnline-(3)

ADVERTORIAL

PınarOnline ile yepyeni deneyimler: Pınar Kasap, Pınar Box, Pınar Chef…

PınarOnline, “Pınar Kasap” ile platforma özel hazırlanan taze et ve gurme lezzetleri tüketicinin beğenisine sunarken, “Pınar Box” ile pratik ve avantajlı bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Aynı zamanda, “Pınar Chef” ile birbirinden lezzetli tariflerle mutfak sırları veriyor.

PınarOnline’dan sipariş edilen ürünler, PınarOnline’a ait özel araçlarla İstanbul’un Kadıköy, Ataşehir, Üsküdar, Sarıyer, Beykoz, Kâğıthane, Şişli, Beşiktaş, Çekmeköy, Göktürk ve Ümraniye olmak üzere 11 ilçenin seçili bölgelerine ulaştırılırken, sınırlı ürün gruplarında tüm Türkiye’ye kargo ile teslim ediliyor. PınarOnline ürünleri, yakın zamanda Ankara ve İzmir’de de özel araçlarla tüketicilere teslim edilmeye başlanacak.

Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik

“Amacımız, yeni nesil alışveriş deneyimi”

Pınar’ın tüketici odaklı vizyonu ile ihtiyaca ve beklentiye yönelik çözümler sunduklarını belirten PınarOnline Dijital Dönüşüm ve E-ticaret Direktörü Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik: “Günümüzde pandeminin de etkisiyle e-ticaret faaliyetlerinde direkt tüketiciye ulaşan (D2C – Direct to Consumer) iş modelleri daha da önem kazandı.

Artık tüketiciler, ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde ulaşmak amacıyla online satış kanallarını eskisinden daha fazla  deneyimlemeye başladı. Bu doğrultuda, biz de tüketicilerimizle direkt iletişim kurmak, onların iç görülerini anlamak ve onlara yeni nesil bir alışveriş deneyimi sunmak için PınarOnline’ı hayata geçirdik.

PınarOnline ile tüketicilerimize doğrudan ulaşırken; platforma özel olan yenilikçi ürünleri deneyimlemelerini ve bizleri geleceğe taşıyacak adımlarımızı tasarlarken onların geri bildirimlerini duymayı hedefliyoruz. İnanıyoruz ki PınarOnline, Pınar’ın dijital kanallardaki varlığını güçlendirecek ve her kanaldan tüketicilere ulaşmamızı sağlayacak” dedi.

PınarOnline doğaya saygılı

Pınar Online’ın sürdürülebilirlik temelli stratejisi ile çevreye duyarlı adımlar attıklarını ifade eden Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik “PınarOnline’ı hayata geçirmeye karar verdiğimiz günden bu yana tüm iş süreçlerimizi doğaya saygı çerçevesinde geliştirdik.

Bu kapsamda, çevre dostu ambalajlar kullanıyor, lojistik operasyonlarımızda karbon emisyonunu azaltmaya yönelik çözümler üzerinde çalışıyoruz.

2025 yılına kadar %100 elektrikli teslimat ağına sahip, güçlü, teknolojik alt yapısıyla kullanıcı dostu ve çevreci bir marka olmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sabancı-DX

“Dijital sürdürülebilirlik” geleceği şekillendiriyor

gelecekteki-sen-kurucusu-İnci

Genç yeteneği geleceğin işlerine hazırlayan işbirliği