in

Customer Centric Dergisi

Bankacılıktan perakendeye, enerjiden bilişime Türkiye’de “müşteriyi” odağına alıp başarı öyküsü yazan şirketlerin liderleri anlatıyor. Nasıl fark yarattılar, yeni dönemde ne yapacaklar?

Daha önceki paylaşımlarımızda FAST Company dergisinin “yeni nesil”
yayıncılık anlayışı kapsamında bazı önemli konulara odaklanacağımıza dikkat çekmiştik.
Müşteri Odaklı Şirketler/Markalar, bu önemli konulardan biriydi. Customer Centric Companies adlı özel dergimizle bu stratejimizin bir parçasını da hayata geçirdik. Tanıtımlarda söz ettigimiz gibi, ilerleyen sayfalarda, bu konunun devamını Türkiye’nin Müşteri Odaklı Şirketler araştırmasını,
dünyaca ünlü Blake Morgan ile gerçekleştireceğimizi açıklıyoruz. Daha önce Müşteri Deneyimi Endeksi’ni açıklamış ve özel bir etkinlik yapmıştık. Customer Centric özel dergisini artık her yıl Nisan/Mayıs sayısıyla birlikte yayınlayacağız.
Son olarak bütün katılan şirketlere çok teşekkür ediyoruz. “Tüm zamanların rekoru” ile dergiyi tamamladık. Öneri ve eleştirilerinizi bekleriz.
Saygılarımızla…

DERGİYİ BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ.

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Thodex-vakası-BtcTurk-CEO'su-Özgür-Güneri_2

Thodex vakası kripto borsasını nasıl etkiledi?

kucuk-sirket-kalma-tuzagi

Küçük şirket kalma tuzağı