in

DEĞİŞEN MÜŞTERİ DENEYİMİNDE LİDERLİK ZİRVESİ 15 MART’TA

Pandemide üçüncü yıla girilirken, iş dünyası da büyük bir değişimden geçiyor. Farklılaşan müşteri talepleri, yeni teknolojiler ve iş modelleri yepyeni bir döneme girildiğine işaret ediyor. Bu tablo çerçevesinde iş dünyasında fark yaratmanın ve rekabetin öneminin arttığı görülüyor.

Microsoft Türkiye ve Fast Company iş birliğinde 15 Mart 2022 Salı günü saat 11.00-13.00 arasında gerçekleşecek Değişen Müşteri Deneyiminde Liderlik etkinliğinde, Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin CEO ve CIO’ları, pandemiyle şekillenen yeni müşteri dönemini konuşacaklar.

CEO’lar, dijitalleşme ve müşteri talepleriyle ortaya çıkan yeni nesil liderliği, çevik yönetimin nasıl olması gerektiğini ve teknolojinin etkisini tartışacak. CIO’lar ise müşteri deneyiminin öne çıktığı bu dönemde fark yaratmak için izlenecek stratejileri, yükselen yeni trendleri ve fark yaratacakları alanları paylaşacaklar.

Otomobilden perakendeye değişik sektörden liderlerin “iş yapma” biçimlerindeki değişiklikleri de masaya yatıracakları bu önemli Dijital Buluşma için şimdiden yerinizi ayırtın.

Kayıt linki:  https://mktoevents.com/Microsoft+Event/324807/157-GQE-382

Microsoft Event (mktoevents.com)

Yazar: Fast Company Türkiye

©Fast Company Dergisi, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş. tarafından Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uygun şekilde yayınlanmaktadır. Fast Company’nin isim hakkı ABD’de Mansueto Ventures’a, Türkiye’de Fast Dergi Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Dergide yayınlanan yazı, tablo, fotoğraf ve görsellerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aysen-Zamanpur

“Biz romantiktik, şimdikiler gerçekçi”

Benim-girişim-yolculuğum-Leyla-Kayhan-Elbilrik

“Hedefimiz 200 milyon TL ciro”