McKinsey’nin araştırması, “etki yaratmak” ve “anlam” konusunda önemli bir gerçeği ortaya koyuyor. Buna göre, çalışanlar, etki yaratan bir şirkette, “anlamlı” bir iş bulduklarında, performansları yüzde 33 artıyor. Son yıllarda, özellikle Z Kuşağı ile birlikte bu oranın arttığı ve artacağına yönelik işaretler geliyor.
Geçen yıl IMPACT dergisi ve IMPACT Summit’i tam da bu nedenle başlattık. Artık iş dünyasında şirketler “etki” yaratmak, çalışanlarını ve iş ortaklarını, bir “anlam” etrafında toplamak istiyorlar. Biz de bu konuların tartışılacağı, paylaşılacağı mecralar yaratmayı hedefliyoruz. İlerleyen sayfalarda göreceğiniz ve 14 Ekim’de gerçekleşecek IMPACT Summit’te bu başarı öykülerine yer vereceğiz.
Katkı veren, paylaşan bütün dostlara teşekkürler. Etkinliğimize bekleriz. Bir sonraki sayıda görüşmek üzere…
in HABER
IMPACT 2021
Anlamlı İş Yapmak
