YAZI: LARA SOROKANICH
Son yıllarda çevrimiçi eğitime yapılan yatırımların çoğu, uygun fiyatlı üniversite ve profesyonel gelişim kursları sunan Coursera gibi şirketlere odaklandı. Daha geleneksel eğitim platformları pandemi sırasında kullanıcı sayısı ve fon miktarında büyük artışlar görürken, tüketicilerin eğlence ve kişisel gelişime dönük online sınıflara ilgisi de arttı. MasterClass daha fazla içerik eklerken, Airbnb ve Instagram Live, danstan şiir yazmaya ve kokteyl yapmaya kadar geniş bir alanda, etkili eğitmenlerle birlikte öğrenim merkezleri olarak ortaya çıktı.
• KİTLEYİ ÇEKMEK
2020 yılında Airbnb 700+ online deneyim yarattı.
Nisan ayından bu yana ev sahiplerine 2M$’dan çok kazandırdı.
• YARATICI SINIF
Instagram Live, hem markalar hem bireyler için yeni izleyicilere ulaşmaya dönük bir yol haline geldi. İşte, bazı popüler sınıfların görüntülenme sayısı:
• YATIRIM
Şubat ayından bu yana, online eğitim şirketlerine fonlar hücum etti. Bazı büyük yatırımlar şunlar:
• KİMLER KAYDOLUYOR?
2020’nin Mart ve Nisan aylarında Coursera’ya kayıt yaptıranların sayısı geçen yıla göre hangi kategoride ne kadar arttı?
• ÖZEL İLGİ ALANLARI
2015 yılında kurulduğundan bu yana MasterClass’ın kataloğu hızla genişledi ve bu sene Robin Roberts, Tan France ve daha birçok uzmanın derslerini de kapsadı.
Kaynak: Tüm yatırım, kullanıcı ve kurs katalog sayıları şirketlerin kendilerinden alındı. Instagram görüntülenme sayısı, baskı zamanında (Eylül 2020) her şirketin Instagram Live’daki en popüler videosuna ait
İllüstrasyonlar: Emily Suvanvej
İLGİLİ İÇERİKLER: